Fredag den 4 april




Nämen Godmorgon!

Nu sitter minsann jag å loppan här å sjunger (katten.)
Sitter å sjunger nils karlsson pyssling låten den e  ju så himla kär.
Ni vet den:
Vad bra att jag har dej
vad de e bra att du har mej
vad de e  bra att vi har osss,
jätte bra e de  förståss:)

ja å så fortsätter den.. himla trevligt tycker jag men hon bara blänger på mej:)
Uschhhh idag hade de  vatt skönt å sova måååååånga timmar extra.
Kan man vara utarbetad utan att arbeta:P?
Nää,  kanske inte. igår var vi i ullared, alltid lika stimmigt men knappt nåt folk så d e  var ju himla positivt:D
Hittatde lite bebis saker, så nu har jag äntligen handlat något, himla bra:D
bara att de  e  så overkliget, tänka att d e ska komma ut en bebis.
Det blev endel blåa saker, men jag tror de  blir en liten TorLeif minsann.:D
Men d e där med färger spelar ingen större roll, utan jag tar d e jag tycker fint.:)
Nej nu ska jag G åarbeta. buhhhh. jag tyar icke. men jodå, får väl piggna till på vägen.. vet inte riktigt när jag börjar heller, d e har jag förträngt:P

Nu e d e  bara fyra dagar till Mattias kommer hem, ååååååå va jag längtar efter honom:D
Å sandra ska följa med mej upp te karlstad. Himla trevligt:

Nej ha en trevlig dag!
Guttenbye
                 Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0