Godmorgon!



Vilken härlig dag, lalalal,
man blir härligt glad. la alal..
eller ja den passar kanske inte å sjunga idag med tanke på d e regnar;P
men igår å i förr går, vilket urtjusigt väder vi hade då, helt fantastiskt. det är ju så man börjar tro det är vår;P
Men ack, ha inte för höga förvätningar för när du som minst anar det så e de otroligt mkt snö utanför din dörr;)
Jag e  ju så himla klok:D


Jahapp, va har hänt sen sist?
Hmmm, nu får jag tänka.. i lördes såg vi tarzan, himla bra va den allt:)
i söndes arbeta jag, vilket var tur, så att inflammationen kunde bli värre så nu sitter jag här å ugglar, å inte tusan vill de  bli bättre. Tusan!
Å igår va jag flitig minsann. beställde e tt nytt bank kort. gött de:) de som e  toppen när man ej har bankkort e  attt man gör av med så otroligt lite pengar:D
jag å petra var ute å gick igår minsann, så fick vi springa ifatt glassbilen, shit så lägesedan man handla av den.  men jag fick minn kartong å  tog den underarmen så glad som ett litet barn, sen åt vi glass. petra skylde på att jag var gravid å att hon var allmänt deprimerad. å de  stämmer ju.. mohahah:P
Nu e jag som en tomat i thuet, å jag ska iväg å handla mer jenny å matilda:) jenny handla å jag, jag ska minnsan busa:D

Ha en bra dag!
Guttenbye
                  Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0