Måndagen den 14 April


Men halleluja, idag e de den 14 april, det e  inte illa det;)
Helgen har passerat hyffsatt smärtfritt, de va snö, å de e   ju inte så himla bra alltid:P
Skatan tycker inte om de inte...
men solen tittade fram en sväng, å då passade vi på att ta oss en promenix minsann, mkt härligt!
Förresten så lagade min påg världens godaste potatisgratäng i lördes, den var namnam;P

Jahapps, nu  e  skatan uttråkad.. här har hon minsann inte mkt att göra..:( åå då  går ju tiden sjukt sakta.
Man kanske skulle gå ut nu när de  e  uppehåll en sväng, typ gå upp å ner för backen. bara för å roa sej, men vem pallar de;P


Ingen som har något roligt att berätta såhär på kvällskvisten?


Vet ni, idag e  de  bara tre månader tills det är beräknat att skatan ska få en liten skatunge;P
Vad vi längtar, men de  känns som en evighet dit.:P men de  e de ju inte, för tänker man såhär så har jag vatt gravid i sex HELA månader nu. Galetgalet;P
tänk de e  ett halvår. å tänkt om ett halvår e  förhoppningsvis den lilla plutten 3 månader, de e  ju med rätt galet:P
jag har börjat få en hel del sammandragningar nu, men dom lugnar väl sig får vi allt hoppas på. annars kanske det blir ännu mer galet;P

Hahah, åå om ni undrar med min stavning, så e de  för min data e  vad ska man säga empty å jag bara pallar inte rätta till hela tiden så fort den hoppar..;P kallas ren LATHET. men så länga man kan förstå så e de  bra:D

Nej får göra nån nytta nu;)
'Ha d e fint.
Guttenbye Skatan

Kommentarer
Postat av: jenny

kände du att du behövde förklara dina stavfel eller?? :)

2008-04-14 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0