Onsdagen den 30 April


God eftermiddag:)


Men gud vilket  tråkigt väder det är i dag, de hänger verkligen regn i luften. hade vatt så mycket bättre med lite sol å värme:)
Men de  har ju vatt så urtjusigt väder de senaste veckorna, så man får absolut vara tacksam för det:)

Jahapp, nu var det allt två veckor sedan jag skrev, men fy, jag borde skämmas, å vet ni, det gör jag faktiskt:)
Så vad har hänt sedan sist?
Jodå det ska jag tala om för er, frukostbullarna jag gjorde blev fantastiskt goda, så d e har jag fått göra om efter det.:)
Jag å mattias var i stan å skulle handla saker till bebisen, gixk ju bra eller inte, heheh. mend  e blev en badbalja åtminstone, tycker det e  otroligt svårt att börja handla saker när d e känns så långt iväg. känns overkligt fortfarende så jag e  nog i förnekelsestadiet fortfarende:D hahah
Sen den lördagen vart vi inne istan å bowla med mattias familj å åt på indisk resturang, vilket var himla trevligt,
skatan har ju inte vatt på indisk resturang så innan, men de var himla gott faktiskt:) kan jag rekomendera:)
På söndag började ju bli fint väder här uppe med ju så då var vi bara ute, sen var vi i affären å då så var där en lapp om en hund som behövde  hundvakt, KANON tänkte jag. skatan tog nr sen ringde  jag å då hade hon satt upp lappen en timme innan, så jag var kvick, men nu har jag ju nåt å sysselsätta mej med.. heheh. sen får jag 50 kr per gång med.. Toppen för en skata:)  så nu e de  mkt promenixer:D
sen den kommande veckan där var ju toppen, var borta hos tilda å jerry, dom var flitiga å jag lata mej i solen:)
Sen skulle jag ju till staden för å köpa paket till mattias för han fyllde ju år i måndes, å vad tror ni jag gör, när jag kommer hem till lottie så har jag ju inte bankkort med mej. Men SMART skatan.. Inte alls:(  men men vi hade trevligt ändå, sen fick herren hämta hem mej från staden:) hahah
på Fredagen var det kalas här för hans familj å så, de  gick minsann fint, så hade storstädning här då.. heheh..
Men jag fixade allt paketen i lördes, å han fick en ny jacka, himla tjusig blev han:D
annars var helgen lugn..:)
förresten var hos barnmorskan med i förra veckan, allt såg bra ut. å den pyrets hjärtljud låg på 140, så nu e  jag definitivt säker på en liten Tor-leif. men barnmorskan gillade nog inte de  namnet riktigt:P hahah...
sen nu har min bebis vatt stilla i magen i en vecka, men barnmorskan sa att prova tryck med något på ett ställe i magen å håll kvar för när vi lyssna hjärtljud så fick vi sparkar, men när saken åkte väck sluta den sparka. så här hemma har jag fått trycka med en tub, å visst kändes den ibland, men de  var icke mö. men toppen var d e ju för då vet man att den är där:)  sen katten igår morse ville kramas så satte hon två tassar mitt på magen, å d e gilla inte bebis, de  blev några himla smällar å så träffa den höftbenet, e fortfarende öm. hahah.n. men vafan:) sen efter det har den vatt igång:) hahah.. så den behöve nog bara väckas till liv..:).
'Nu e  man inne i vecka 30. känns som de e  så långt kvar. puhhh. börjar tusan bli jobbight att vända på sig i sängen. å när mna går, borde man ju få bättre kondis ju mer l man rör sig, men icke, blir ju värre.. hahahha..
å vaderna e  ömma. men visst e de  härligt.. ujjjaaaaa.. å vet ni.. värre blir det:) man ska ju se de  positivt..:P

Å idag e de  valborg, skoj. älsklingen jobbar så jag får sitta hemma å uggla. han e ju icke hemma fråns ett inatt.. men de  gör inget, för skatan e  så sjukt slö, jag h ade kunnat sova i en vecka känns de  som.. hahah.. städa diska å tvätta behövs. SYND. kan man ju säga:)

Nej får väl göra lite nytta typ lägga mej rak lång på soffan:P Göttt.. heheh

Ha de fint...
Guttenbye
                 Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0