Söndag den 6/4-08


Godmorgon!

Idag har skatan vaknat på fel sida känner hon, passa er, för då e hon på krigsstigen:P
Jahapps, vad har hänt sen sist.
JO, absolut ingenting. gött va;)
jobbade minsann freda, lörda å ska snart jobba igen, tur jag åker till karlstad i morgon så de  inte blir en fulovana;P
Men puhhh, hur d e känns i kroppen efter ett arbetspass, man blir ju tusan utmattad, men d e e ju toppen minsann för då kan man sooooooova om nätterna..:P
Jag känner mej typ som en pigg 90-åring.
Inatt var Torleif busig, som han boxades, från att knappt rört sej på sistone till att de  nästan kändes som han skulle boxa sig ut.. hahah.. men tycker inte om att han jämt ska boxa mej på blåsan, för då MÅSTE jag gå upp på toa konstant.. men visst e de  för härligt det med:P
ÅÅÅ, nej jag vet icke om d e blir en pojk, men magkänslan säger de, å de känns verkligen som en torleif.:P

Ikväll ska jag packa klart. har två mega resväskor proppfulla plus vanliga väskor, ska bli spännande å se hur i hela fridens man ska få med sej d e på tåget å framförallt upp för backen i grums. HAHAHA.
Katastrof.

Pappa Lidholm frågade mej igår vems fotboll jag hade vatt å snutt,  tog ett tag innan jag fatta:P
dumma pappa..! hahahha

nej nu ska jag göra mej i ordning, ser ju tusan ut som ett levande Skatbo...:D

Ha en underbar dag!
Guttenbye
                  Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0