Tisdagen den 15 April



Godafton

Ikväll e  skatan trött, e  du med det?
Men de  har allt vatt en trevlig dag.
Var inne hos Lottie idag så vi var ute å gick i de  fina vädret sen kolla vi affärer å sånt trevligt..:)
När vi jort de så fick jag aprikoskräm, himla gott så de  ska jag införskaffa mig:D
 när ja kom hem så diska jag minsann å laga mat, som en trogen hemmafru man  är:)
Meeeen nu e skatan tröttt men älsklingen kommer inte hem fråns två för han jobbar  em denna veckan.
Skatan tycker inte om att gå å sova själv, för vet ni varför, jag inbillar mej att de e  folk i lägenheten.
Jag tycker det är himla obehagligt. Men mattias säger att det inte är det. och mamma säger att det ena spöket tar inte det det andra.. Så vi får HOPPAS det är så:) för annars vore de  ju fruktansvärt..

Jo förresten, idag kollade jag lite på Grannfejden, jag var helt chockad. vad i hela fridens år det prgrammet ut på, dte var så jag började undra om det sto rätt till i huvudet på dom. Halledar..

Fick ett kort på melviin å mathilda idag. syrrans ungar.. dom e  ju så sjukt söta dom barnen.. helt otroligt som man saknar dom när man sitter här åå ugglar. Jag vill ju med bussssssa, men snart har jag ju en egen busunge som nu har vaknat igen efter en tupplur skulle ja tro.. javisst e d e  så enbart för att ja ska försöka sova:D hahahha
Härliga skatunge;P

Nej jag, magen och katten får väl krypa ner å vänta på att älskling kommer hem å vill kramas:D

Ha det fint..
Guttenbye
                 Skatan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0