Torsdagen den 10 April


God eftermiddag!


Idag är det idag, å de  e ju en helt vanlig dag..
 Jag å Sandra sitter i Grums nu minsann, Skoj va?i!
å vet ni. vi orkade minsann upp för backen med alla väskor . de  vägde ju inte 20 kilo precis, utan meeeeeeeeer!
Puuuh, men vi klarade de;)
I tisdes va jag minsann hos barnmorskan, fick höra hjärtljuden för första gången, vilket var himla mysigt,  lät som en galoperande häst:)  hon trodde minsann det var en flicka i magen dessutom. helt ofattbart att de  verkligen e  något där inne:)
Nu e  nog mitt kära barn inne i en period då jag börjar undra om den går på durcellbatteri:)
Sen på kvällen kom Mattias hem, å det var himla tur för honom att han gjorde de:)

Igår var vi minsan i bergvik å handla kläder å åt på ikea..:) men hyyyy vad d e ska vara kallt här.. vart tog våren vägen, för här lyser den tydligen med sin frånvaro;)
ÅÅÅ idag så har vi vatt ute på promenix, haha. vi gick fel i den stora skogen, men gud så lerigt de  var överallt. helt sinnesjukt vad smutsig man blir för en skuggspromenad:P haha..
Nu har skatan tagit sej ett skatbad så nu borde jag väl vara ren..vi får väl hoppas på de:)
ÅÅ ikväll ska vi på middag hos mattias mor!

Ha en underbar dag!
Guttenbye
                  Skatan

Kommentarer
Postat av: Emma

Goddag!Hoppas du vill delta i min tävling på bloggen!!

2008-04-10 @ 16:09:10
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Charlotte

Heej! Funderar ju vars du tatt vägen :P Ja ha skrive till dig nå gånger på msn nu. Hör av dig nån dá, kanske vi kan ses?
Kram!

2008-04-10 @ 20:34:16
URL: http://www.nogg.se/lottie35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0