Fredageb den 5 December

Goderafton i stugan!

Såhär i juletider så ska man ju vara snäll minsann, å de e   såhär, att skatan har insett att hon saknar att blogga minsann, eller ja innte för den sakens skull utan mest för att hon saknar att skriva av sig;)
Nu när även mina trognaste läsare har gett upp hoppet om mej, då, de e  faktiskt då man ska återvända:P
Jag ska allt komma fram till hur man lägger upp bilder här med  ska ni se:P
 
Sådär ja, vad har hänt sedan sist?
ooooo, halledar de  e  såmkt så. eller ja de  beror ju på om man ska vara ironisk eller ej:P,
 Men de mesta och det absolut bästa är att loppan växer och är fullkomligt underbar, godare unge får man leta efter, även om hon drar mej som tusan i håret mitt i natten å vill busa(ja hon e  stark, riktigt stark);)
Det e  helt galet, om en vecka e  de  fem månadersedan jag åkte in till förlossningen, Hoho, vart har tiden tagit vägen? ja de  kan man allt undra:P

Familjen Ohlander/Eriksson (som min familj heter) var i skåne över helgen, kan ni förstå vilken sjuk hemlängtan man får, speciellt nu när mattias med går hemma om darna, (de  går ju verkligen inte bra för volvo) men imed detta e  jag ju helt inne på att vi ska fortsätta våra liv nere i skåne, det hade ju vatt fullkomligt underbart!
Jag menar för en skåning känns de  verkligen som man är så långt upp i landet man kan komma, vi är inte vana vid sådan bitande kyla, pch SNÖ. ååå jag är ingen snömänniska, å nu e  här massor av snö, ni förstår att de  blir som i somras när man va höggravid att man stannar inne, åå hur skoj e  de?! men de värsta är nog att Linnea tycker de e  mysigt nu med snö, men ifs e  de  inte så konstigt för hon e  ju just därifrån, från skogarna långt upp i landet:P

Snart e  de  jul, å efter jul, då då jädra ska jag bada, närmre bestämt den 28/12 då ska vi till lalandia, hur sjukt underbart ska inte de  bli:D kanske inte å gå i bikini direkt, men man får ju välja de eller baddräckt. men e  ju ingen vacker syn nått av de  så de  kan kvitta:P haha. men d e  ska bli nice minsann:D

Nej nu tusan blir de sängen, men skatan återkommer en annan dag helt enkelt!
Nattinatt
                Skatan!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är rolig du :) DU ska allt få komma med upp till Norrland någon gång, så kommer du även uppskatta snö ;) Där är det ju som riktig snö, o inte sån här slask.. För övrigt har vi köpt en pulka till Alvis i julklapp, snacka om optimistiskt, tror du man kan dra den på gräs? ;)

2008-12-06 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0