Måndagen den 8 Decemeber

Goderafton gott folk

Vet ni, man borde få pris i att vara den trögaste människan på jorden, jag menar, jag e  inte smart för fem öre, kan ingen allmänbildning (har inget intresse), kann inte  se  logiskt på saker, eller jo ibland, men d e e sällsynt, å inte nog med de, jag har inte kunnat lägga upp bilder på bloggen, men nu inser jag hur fruktansvärt lätt de  vatt, Halledar! sen fick lillsyrrans mobil, tror ni ens jag fattar hur man sätter igång saken?:P nej, givetvis inte, å inte nog med de  så e de en sonny ericsson, som  ja har haft nu, men en annan modell.. SMART e jag:P men jag e  säkert bra på nått annat man får se de  så:P

Men i vilket fall, nu har jag fått klämm på hur man läger upp bilder, så de  e ju himla skoj, faktiskt.

Idag har minsann vatt en givande dag, började dagen kl 9.40 då jag vakna å fråga mattias om han intee skulle köra sin far till stationen, men de  hade han tydligen gjort redan::P
Jag gjorde vid Emilia, sen låg vi alla å slappa i sängen minsann, hon e  så mysig, för hon visar nu att hon vill bli kramad, sträcker verkligen ut armarna som "krama mej mamma" ¨så låg hon å drog mej i håret ett tag å skratta, myyyyyysss:P sen blev de  frukost, å diiskning, men sen blev det stan som stod på schemat.. va å fixade julklappar till syrrans ungar, å jag e  nöjd., skönt de  e  gjort:P när jag stod å slog in paketer så va de ett äldre par som också va där å slog in, så dom börja ju snacka, men så ringde en mobil, åå jag stod där å tänkte ska dom inte svara nångång, precis när jag säger ursäkta inser jag det e  min egna mobil som ringer.. Men så kan de  va:P
Sen köpte vi wii fit, den där löpningen å rockringen e inte å leka med, shit så jobbigt:P eller e  de  för med rockringen, armar åå ben flyger åt alla håll å kanter, noll kontroll har jag:P men grym e  jag:P
Har en jädra träningsvärk efetr gårdagens vollyboll:P vadå otränad.. hehe.. men har ju vatt gravid, de  måste man ju få skylla på ett tag iallafall:P
Sen vid halvfem gick vi till badhuset för att bada med Emilia, himla trevligt va de, Hon gillar ju att bada faktisk:P
Så där va vi åå plaska ett tag:D Men jag blev lite rädd, när vi kom dit hade hon somnat i vagnen, åå när jag skulle väcka henne, då skakade hon, då blev jag rädd minsann.. men efter att fått kramas så blev hon på strålande humör, tänk om man hade haft sånt humör:D underbara barn....

Ja, sen blev jag glatt överraskad idag, tog på ett par gamla jeans som jag haft innan jag blev gravid, som dessutom satt en aning tajt, åå vet ni, Dom hängde löst (vad fyndig man kan va), men de  va väl bra, sen ställde jag mej på vågen å då har jag minsann gått ner 10kg på 10 veckor, men trotts de ser man ut som en bumbibjörn, 9 kg mindre sen inskrivningen. TOPPEN!  ÅÅ ja jag har motionerat, e  nämligen så vi skaffat en orbitrek från tv shop, behlöver jag säga att de e  jobbigt, men jag e  tusan flitig:P även om jag svär var dag jag ställer mej på den, men de e  de värt, de e  de  värt:P hahah..

Sen har jag fått ett nytt beroende, åå de e dom förbaskade majskrokarna som man ger till barn:P

det positiva e  väl att de inte e  något socker, å inget salt.. Bingo!

nej detta blev långt, ska se om mattias kan slita sej:P
Guttenbye
                     Skatan

                                       
                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0