Onsdagen den 10 December!

                                                                                          


Goderafton gott folk!

Puhh, vilken dag säger jag, fråga inte vad de e med mej men sur e  jag, fruktansvärt sur, eller inte sur heller egentligen, vansinnig  skulle jag nog vilja säga!
Nåväl imorgon ska jag kliva upp på  andra sidan av sängen, tror ni d e hjälper?!

Men men, man kan ju inte vara på topp jämt inte, men någon gång hade väl inte vatt fel?!
Igår, ja vad tusan gjorde vi då?
Jodå, dagen började lungt, sen träffade vi Linnea åå Alva å gick på en promenix i den bitande kylan, fruktansvärt kallt, men ack så trevligt.. Därefter gick vi å åt hos svärmor minsann, sen va kvällen lugn, eller ja lugn å lugn, allt e ju relativt:P
Natten har vatt jobbig, har vaknat ca två gånger varje timme, de tar på en, de  ska ni veta, för såhär e de  ofta nuförtiden, VÄLDIGT ofta! men men, nångång bör d e ju vända:D


                                                          Mammas rumpnisse:P                              



Idag klev jag upp på fel sida igen, men morgonen börja med min solstrålesrutiner, hon verkar alltid vakna på rätt sida den ungen, förväl e  väl de:P sen somna hon runt kvart i elva å sov till halvtvå, shit asså, vad tog de  åt henne, men gött va de, sen gick vi till öppnaförskolan så hon fick busa av sej en sväng, åå himla skoj verkade hon tycka de  va, för hon va på strålande humör, sen somna hon  nästan direkt vi gick av ren utmattning sen sov hon nog 1,5 timme.. underbara barn:D

                                                  Linnea åå Alva ville nog inte va med:S                                                 På öppnaförskolan:P


När vi kom hem fick ja ställa mej på den förbaskade maskinen, helt utan någon motivation, men göras ska de, så va bara å bita ihop åå stta fart, när de va över så blev de ett snabbt skatbad, sen vakna loppan, åå så kom svärfar så då blev de  bud, kl 8 stupa loppan i säng åå sovit sen dess, fast vaknat ett pargånger sen dess, vad e de  som händer:P
så jag ahr minsann kollat bonde söker fru, åå Emma å Magnus blev ett par, men de  kom ju inte så oväntat, dom passar ju himla fint ihop:)






Höll ju på att glömma, kom på vad/vilka min lilla loppa liknar, joo rumpnissarna i ronja, för hon e dom upp i dagen, så fruktansvärt nyfiken å med allt hår å hennes näsa framförallt, å hon ser helt enkelt så ut, "varför dåda, varför gör dom på detta vis"
Underbara barn, vad jag älskar henne, helt galet, mwn de  e  så underbart så man kan bli tårögd när man tittar på henne:D
Kärleken är oändlig!
Nej, nu ska ja lägga upp några bilder från dessa dagar:)
Ha de  fint!
Guttenbye
                   skatan


Tavlan från Fotografen, blev lite snett idag, men jag tyar inge annat, Hur sööt får man bli egentligen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0