Onsdagen den 17 December










Goderafton!

Nu har det minsann passerat några dagar faktiskt, men jag har inte fått ro i kroppen å sätta mej å skriva minsann, men nu så:P


Helgen passerade förbi ganska kvickt tycker jag, inte för jag gjorde nått speciellt,  jag hade nog mest hemlängtan..
Men i måndes tog vi nya tag helt enkelt, å vakna på rätt sida dessutom, Mattias fick sov morgon, å jag å loppan fixade  morgon här hemma, vilket är lugnast så:P
Det blev även promenix med Linnea å Alva, sen va de  nog allt:P

Nu vill Mattias varma en falukorv å sitta å äta:S han e  inte klok:P
hahaha...

Nåja, igår va vi på läkarbesök med loppan, han satt å prata sen säger han "jamen när dom är över året går de bra"  då tittar jag å mattiasp på varandra. så säger jag, hon e  bara 5 månader, å han bara "ja jag fick d e inte att gå ihop, för hon skulle vatt väldigt liten för vara ett år" Ehm jotack:P Säger bara grums, de e nått med de, å jag säger inte de zska behöva va positivvt för de:P heheh
När   vi kom hem, så ringde minsann Burger King, då vart jag allt chockad, skulle lämnat in cv för ett tag sen men glömt bort de, m<an kan ju inte tänka på allt faktiskt:P heheh.. så fick minsann gå på intervju kl 12 idag,. å imon skulle dom ge besked, så de va ju lite spännande:P
För de går ju inte att ha två hemma föräldrar hemma 7 dagar i veckan, såå tror de  bara blir nyttigt, men vi får väl se:)
Därefter blev de  promenix med Linnea å Alva minsann, kvällen va lugn minsann..
                                                
I dag har vi minsann haft å göra, för idag har de vatt jobbintervju, läkarbesök, promenix, handla diska, å ja, ni vet vad en dag innebär helt enkelt, underbart, skönt när de  händer lite..:D

Loppan va en duktig flicka somnade runt halv nio å  vaknat en gång sedan dess, De går framåt, sakta sakta långsamt minsann:P nu vakna hon bara för de, ÅÅ hon ville bara ha nappe, att en natt kan va så god, helt otroligt.. fast ska inte säga nått egentligen, för har själv börjat sova med nappe minsann.. så får nog ge den till tomten i år:P

Jo förresen vi skulle ta kort på Henne i måndes, så hade hängt upp lakan, flyttat å haft oss för skulle bli bra.. men så när vi lägger loppan på mage hade hon helt andra planer. för hon borrade minsann ner huet i pläden, å satte sej påå huk, å hade sej, till slut blev hon sur för hon inte kom nån vart, vill den rackaren börja röra på sej tro?:P


ÅÅÅ va jag längtar till Fredag, för då ska vi till Ullared, som förmodligen alla andra männsikor ska..:P
Jag å Linnea har ju pågarna med oss så dom får väl passa ungarna (nån nytta ska man ju använda dom till):P
Sen blir de  skåneland minsann över jul. Tjohhoo.. fick min vilja igenom igen:P Jätte ovanligt verkligen...:P eller inte:PP

Ucsh, nu ska jag bokstavligen talat dra min kära sambo till sängen åå sova..
God natt,,
Guttenbye
      Skatan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0