Söndagen den 7 december!


Goderafton!

Usch! Idag e  skatan minsann sleten, riktigt sleten minsann, men de e  väl för härligt de, de  innebär ju att man gjort nåt, eller ja de  kan ju diskuteras minsann!

Såå, vad har hänt idag?
Jodå, de  har minsann tvättats lite, plockat å diskat, åå busat med loppan med som tusan, åå hon har minsann vatt på strålande  humör som vanligt, å de  har hon minsann efter sin mor (förmodligen)!
Sen e  de  såhär att i fredes fick vi ett ryck, då åkte vi in till standen å Köpte ett sånt här Wii spel, ja till vilken nytta de  kan man fråga sej, men de e  ju ett himla bra tidsfördriv om man känner att man skulle va uttråkad.
Så när loppan sov i dag på dan så spela ja å mattias vollyboll, de e  de  roligaste å så nu ikväll (man får passa på när ungen sover) behöver jag säga att jag har mjölksyra i armen, shit som jag hoppa. i veckan blir de  köpa wii fit;) haha.. detta blir våran julklapp iår;)  NICE!
 
Förresten, jag åå Emilia har ju bakat kaka också idag (ja det finns fler kvar) vi baka finska muffins, å ack så goda dom e:D det är ju på både bra åå dåligt.
Vi har ju förresten vatt på promenix i afton med, härligt, så nu får ju Emilia ha sin finfina overall på sej, dock lite stor, men bättre det än förliten.:D

Hon e  lite märklig den ungen, så hårt hon sov i natt har hon inte gjort på ja gud jag vet inte hur länge, e  så van hon ska ha mat ofta om nätterna, men i natt så räckte de  med nappe, hur underbart e  inte de?  så helt plötsligt så hade jag mkt mjölk för engångskull:D
Annars e de  snålt på den fronten, mitt stackars barn blir inte mätt på mammas mat längre, ILLA, men men på torsdag bär det av till Bvc Igen minsann!

I morgon Ska vi gå å bada i badhuset, tjohoo så roligt det ska bli, å plaska lite:D
Mattias ska nog med följa med, å förhoppningsvis slutar Linnea tjura å går dit med sin Alva med:D Hahah!


ÅÅÅÅ, jag har en sådan sjuk hemlängtan, imorgon blir det nya tag:D

Nu tackar jag för mej!
Guttenbye
                  Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0