Torsdagen den 11 December

Goderafton!

För ikväll är det just en godafton...
Idag steg jag minsann upp på andra sidan av sängen, men de  hade jag ju absolut ingenting för,  för så fort jag kolla ut så snöade de  nått fruktansvärt mkt, å mega mkt snö ute, jätte roligt verkligen.. eller inte..
men men..

Vi steg minsann upp runt halv nio idag, gjorde klart loppans morgonrutiner, sen blev de  frukost, å loppan käkade gröt å katrinplommon för hela slanten, namnam, jag börjar faktiskt gilla det:)
Sen blev det att klä på vinterkläderna åå bege sej till Bvc, mattias tjata att vi skulle ta bilen, men jag skulle minsann gå, envis som en get e man ju:P
Väl framme så va vi som snögubbar, men ingen kö, så fick komma in direkt minsann.. Loppan vägde 6934 åå va 66,5 så nu e  hon riktigt stor å stark, så passa er:P
Fick läkartid på tisdag, så får väl se va dom säger:P
Men på vägen hem fick jag straff för att jag envisades så, för då va de  halt så jag trillade mitt på vägen, åå har ni inte sett en vansinnig skata så skulle ni sett en då, men har riktigt ont i knäet ännu:P
så va bara hem å sura, men loppan va så glad så vi låg å busade  i hennes gym ett bra tag:P
Sen somna hon å jag gjorde klart tackkort, å julkort, ska de bara postas med..

Men de  som fick upp mitt humör va att vi e  trea på en lägenhet i kristianstad, håll tummarna:P
Sen har minsann kvällen vatt lugtn, jag å loppan har myst å busat å mattias har vatt på hocky...
sen somna hon kl strax innan åtta.. Göttt, de  har hon typ gjort hela veckan, men såklart vaknar hon när hon tappar nappen, men men.. så e  d e helt enkelt:P


Nej ska tydligen börja nån film nu, så nu tackar jag för mej..
Guttenbye
                  Skatan

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaså det blir att flytta ner igen? Härligt! Hoppas att allt är bra med er! Kramar

2008-12-13 @ 12:11:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Sara

Hej kusin vitamin!

Lägenhet i Kristianstad, det va minsann en trevlig överaskning! Håller tummarna hårt att ni får det!!!

Kommer ni ner under julen? Lägensen vi träffades, hoppas allt är bra!Kram Sara

2008-12-17 @ 09:29:29
Postat av: Anonym



Planerna e ju att flytta ner innan sommaren, så vi hopppas:D

Här e allt bra minsann.. hur e de med er? och den lille?:)

Jupps, vi åker ner på Fredagå upp juldagen:D Hur firar ni jul å år?:D

Krams

2008-12-17 @ 22:50:06
Postat av: Skatan



Planerna e ju att flytta ner innan sommaren, så vi hopppas:D

Här e allt bra minsann.. hur e de med er? och den lille?:)

Jupps, vi åker ner på Fredagå upp juldagen:D Hur firar ni jul å år?:D

Krams

2008-12-17 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0