Tisdagen den 1 Juli


Tjillahopp gott folk:D

Sådär ja, då bytte vi månad å allt, det är väl hima bra eller ja det beror ju på hur man ser på saken, vi går ju mot mörkare tider minsann.. och de e  ju inte alltid så upplyfftande kanske...:D

Idag e de  minsann varmt, å de e   ju inte lite varmt heller för de e  tusan stekhett.. De hade ju vatt nice å ligga å plaska i havet, eller ja i en pool med för den delen:D
Idag har jag träffat en jätte söt bebis på fem veckor, ack så liten, men söööt:D så nu längtar man ännu mer efter sin bebis:D  men de va himla trevligt, men mina fötter e  knepiga, de enda skorna jag kan ha på mej e  ett par gympaskor, å de  blir ju himla varmt, så får införskaffa mej ett par andra på tors:D föt fötterna svullnar ju nåt enormt...:D
Hahah igår kväll vart jag å mattias ute å gick på en långpromenad i väldigt rask tempo, men fy i den värsta backen. shit asså, vart har kondisen tagit vägen, eller man har kanske aldrig haft nån:P så illa kan d e ju med ha varit..:D

Det e  tusan nått fel på tvättmaskinen, för det vart ju tusan vad den gnisslar idag, nåja den kan ju ha lite ont i magen den med:D
men fy vilket störigt ljud:D
 
Satt å Kolla i Öbs reklamblad, det e ju extrapris på rullator kanske lika bra att slå till:D hahah kan ju vara
bra att ha:D heheh

Idag fick jag minsann post adresserat till mej minsann, det ni;)

Nej, får väl börja med maten eller nåt sådant nu minsann. skatan e  sylten:D

Ha de  fint..
Guttenbye
                  Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0