Tisdagen den 29 Juli


Tjillahopp gott folk;)

Hoppas ni inte har kokat över i varmen, för det e  ju inte helt omöjligt, för det är galet varmt ju, men vet duu, skatan har positiva nyheter och det ät att de ska bli sämre till helgen, och HUR underbart är inte det:P har h

Jahapps vad har hänt sedan sist?
Det e väl att loppan växer å växer¨å e  väldens bästa skatunge vill jag lova:)
Vi åkte minsann ner till skåne förra måndagen å var där till torsdan, det  var minsann himla trevligt.. Och loppan var suveränt duktig under hela resan.:D
men de var minsann himla trevligt att vara på besök i skåne för det var ju 1,5 månad sedan man var där hemma å träffa folket.
Var på besök på jobbet med, å där var de  sej inte likt för dom hade renoverat matsalen, å de  tyckte inte jag var fint.. nåja, slipper ju se de i vilketfall:P
Sen på fredan väl här hemma i grums, så var vi på Bvc å loppan hade växt hela 3,5 cm på en vecka, galet, hon har blitt åå jag tycker hon bara blir större för var dag, men de e  bra, de  gillar jag:D
Sen på lördes var mattias på konsert i Göteborg så jag å loppan skulle vara själva för förstagången, det ni.. men vet ni, jag fick besök av lottie, det e   minsann alltid lika trevligt, vi krängde mat å godis sen fick vi ju ut på Promenix emd för vara lite hälsosamma:P
ÅÅ vet ni, igår kom martina å fogge upp hit. dom e  tossiga dom två.. men det var himla trevligt att träffa dom:P fast det var ju galet varmt så vi höll oss inne å käka tacos minsann, sen fick jag ju visa martina underbara Grums:P haha
sen åkte dom idag minsann.. men de  var trevligt får man säga:)


Vet ni vilket ord som sägs mest i denna familjen just nu?
förmodligen inte men de  ska jag tala om för er, det är MATA MEJ:p
Hon e  bara för rolig, för när loppan e  sylten så tittar hon med stora ögon grymtar som en gris å räcker ut tungan, det seer precis ut som hon säger Mata mej, å de e  lika roligt varje gång. hon e för underbart..:P
sen när hon ligger rakt upp å ner å stirrar på nått så lägger hon handen vid munnen å fingret upp över, så de   ser ut som hon ligger å tänker på något himla viktigt.. hahah.. men hon e  för söt..jag älskar verkligen att bara ligga å glo på henne för hon e  så underbar:P åå e  redan 17 dagar gammal, shit asså, vart tar tiden vägen?:D
När man gick å var gravid gick tiden långsamt åå nu går den galet fort... HALLEDAR:p

Nej nu ska vi nog ut å motionera nu när de  icke e  så klibbigt:P

ha de  fint gott folk:D
Guttenbye
                 skatan

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du får allt lägga in lite bilder på skatungen :D Tro många av dina bloggbesökare är nyfikna på hur söt hon ser ut :D Puss!

2008-07-30 @ 10:25:13
URL: http://www.nogg.se/lottie35
Postat av: GuppyFisk

Instämmer! Puss

2008-07-31 @ 10:38:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0