Torsdagen den 3 juli



Tjillahopp Gott folk:D

Då får vi börja dagen med att sjunga en liten sång....
Vad e d e  för en dag?
vad e  de för en dag?
nej de e   ingen vanlig dag för det e  mors födelsedag
HURRAHURRA:d
Grattis mor:D

ÅÅ igår fyllde lillsyrran år:D
ÅÅ då kan väl min bebis få fylla år imorgon, det hade väl nästan vatt nice:D
men de   ser icke ljust ut:P

Jahapps, då sitter man här igen, men patienerna nerdragna så inte solen får en chans att titta in på mej:D
Det e  ju galet hur varmt de e.
vi vart ner till sjön vid sex tiden i går kväll.. men halledar de va ju så jag höll på att koka, man hade lätt kunnat använda< mej som spis:P
Jag vill bada, bada mkt, ligga på en luftmadrass å bara plaska runt. hahah fast ser de framför mej, hur en valross ligger å plaskar i sjäön, för tänk er, madrassen hade sjunkit under vattnet sså den inte syntes mer, å så ligger de  en valross på vattenytan å ser såå lycklig ut, det hade vatt jag upp i dan:D
Kan de  verkligen vara farligt för mej att bada nu? jag vill ju så gärna, inte bara plaska lite med fötterna. Utan BADA:d
Nåja, vad e  en bal på slottet:P

Jo förresten, i tisdes fick jag å mattias oss ett ryck attt köra till ikea å köpa sängramen:D vi var helt övertygade att den inte skulle gå in i hans pappas bil, men när vi hämta ut den, så ack vad bra de gick, de var ju bara att prega in den, smidigare hade de  inte kunnat vara:D TOPPEN! sen envisades han att han skulle sätt upp den, å då var kl nio, men så givetvis när han nästan var klar, då ska han ha skruvat i nån skruv för hårt, så fick vi tills hans far igen åå hämta ett verktyp. Men när de väl bli bra, fan vad lycklig man kan va:D
Nu sitter jag i vår fiiiiiinna säng som jag e  så kär i, å tussan sitter på golvet å glor på mej som jag vore helt bortkommen, å ack så rätt hon har:D
Men ja, denna sängen, ååååååå, de e  som man e  nyförälskad i den, å bebisen har samma, fast spjälsäng:D

Tycker lottie kan komma hem så jag kan få åka till henne nångång, för jag e uttråkad. så ska vi gå till bergvik, eller ja de  hoppas jag i vilketfall.. måste ha nya linnen å sånt skoj:P
det lär väl icke va så mkt folk på beergvik en dag som denna, samtidigt som de  svalkar att vara inne i butiker, så man helt enkelt slipper solen.. kanske jag köper mej en luftmadrass trotts allt, jag brukar ju ändå göra tvärtemot vad folk säger så varför inte denna gången:P

Jahapps, inge annat skoj som hänt?
Joo musjävlen på min data har hängt sej nu, å de e  väl inte så himla klokt kanske, eller ja. dete  ju upp till den om den tror att den e  tuff när den håller på på detta vis.:P

Förresten, vem tusan var de som plingade på dörren kl tio idag, ha, vem tusan har mage att göra de, å tror på allvar att jag ska komma upp å öppna, jamen förmodligen när dom väcker mej ur min skönhetssömn, de ska man inte våga göra! skämmas ska du göra!

jahapps 25 min tills hon antagligen kommer hem, va ska jag göra... bahhhhhh..
nej, nu skippar vi det här..
H a en underbar dag gott folk:D
Guttenbye
                 Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0