Måndagen den 30 juni


Tjillahopp där ute:)

Sådär ja, nu har solen vaknat till liv efter  ett långt uppehåll, viket jag tycker är fruktansvärt tragiskt.
Missförstå mej rätt, jag älskar solen i vanliga fall, men inte nu, nu vill jag bara ha mulet å regn:D
Men de e  ju sommar å då får man ju helt  göra det bästa av situationen å dra ner alla patiener så nu e  här mörkt inne, å de e  ju en himla bra uppfinning ddet:D

Annars händer det inte så mkt faktiskt, eller ja, vi håller på att riva ut allt mög ur lägenheten å in med de nya, så de  börjar ordna upp sej, vi ska bara köpa ny sängram till helgen, för den fick icke plats när vi var där i fredes.
så nu börjar de  bli en hemtrevlig lägenhet trotts allt:D
åå bebisens saker börjar komma på plats, e  så himla mysigt, men så himla overkligt:Dvi köpte en barnagn förra  nveckan, så nu har tussan hittat sin favorit plats börjar jag ana för nu ligger hon där å myser:P
För nån vecka sedan klädde vi på henne en bodys... hahahha. så dum hon såg ut, så kunde hon inte gå normalt så fick hon rulla fram:P stackars den kobenta katten:P
åå när hon låg å sov i vaggan så tog mattias bort spärren å satte fart åå ack så arg hon blev;:P
åå när vi skulle lämna bilen på parkeringen så tog vi in henne i bilen så hon fick åka med, de e  ej så långt, men ack så tosig hon e  på oss nu.. Hon vill nog att bebis ska komma så vi lämnar henne ifred:D hahah

När jag å lillsyrran var små barn så tog vi alltid på katten dockkläder å bädda ner honom i dockvagnen. å så tog vi på hunden kläder å hon fick åka i pinnakärran sen vart vi på promenad med dom. å farfar sa jämt, dom har de  inte lätt:P
men dom verkade inte gnälla för vi gjorde ju de  rätt ofta.. sen när vi dela ut reklam fick hunden åka i en kärra efter cyklen, även det gick ju himla bra. åå var det dåligt väder så satt syrran i vagnen med paraply medans jag fick dra vagnen med henne i.. Schysst de:P haha., men roligt har man haft:D

ÅÅ vet ni, idag e  de två veckor till bebisens beräknade ankomst, himla nice på så vis men jag kommer få gå över tre veckor, för allting kommer se bra ut å inget kommer visa täcken på att bebis skulle må dåligt där innen, men sen den 4 augusti tre veckor efter beräknad ankomst å en timme innan igångsättningen så kommer det starta automatiskt. kul va. så ja, den 4 augusti kommer jag få barn:D
Ni kan ju tänka på mej då:D
vart hos bm i fredes å allt så himla bra ut, bebisen vart  fixerad å hade sjunkit långt ner i bäcknet, å bebis ligger ej högt längre,, himla skönt det:D såf hon sa att den kan komma när som allt  från imorgon till i värsta fall fem veckor.. hahah..
jaja, ut kommer den väl nångång får vi hoppas:D

nej, om man skulle göra lite nytta, som typ lägga sej på soffan å kolla allla barn i bullerbyn? för den e ju på tv nu:P
snart kommer mattias hem å jag har icke gjort ett dugg i dag, men han blir nog inte så arg, ja har ju ifs handlat, å köpte en liter jordgubbar som jag krängde direkt. så fick magknip, kan ju skylla på de  om inge annat..:D
Nej, ha de  fint minsann..
Guttenbye
                    Skatan









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0