Torsdagen den 12 juni

Goderafton gott folk

Nu blir ni allt chockade över att skatan vaknat till liv igen ide. För icke har ni gett upp hoppet om mig ännu.. å de e  ju himla rart av er:D
Jahapp så de  har antagligen hänt en del sen sist.. hmmm.. ja de kan man ju säga..:D
Skatan har fyllt 21 år minsann.. och Jo tack det känns minsann att man inte e  20 längre:P de var dessutom den 29 maj så de  va ett tag sfedan:P mend e  firade hon himla bra för de  va minsann himla trevligt.
Mamma å jenny å hennes ungar kom på besök upp till Grums, å dom skulle sova på hotellet här i grums för de skulle vara nära till mej, men de  fick dom bara en natt för de   va ingen hitt ska jag säga dej. brödet vid frukosten va ju så hårt så löständerna höll på att ryka med. så nej, dom fick sova hos mej å mattias den andra natten:D ack så trevligt det var.:D
sen åkte jag minsann med dom hem till skåne igen på fredan. de var lite trångt men de fick allt  gå  mintsann:D

Sen väl hemma i skåne så var de  mkt varmt må jag lova så ble mkt bad å sånt.
Passade även på att träffa en hel del vänner imed de dröjer ju ett bra tag innan jag besöker skåne igen.. tråkigt men sant. men de  ska vi nog försöka överleva:D Men de var himla trevligt de får man säga..
Fick minsann paket av Ingela å mattias. BÄÄÄ heter den ååå ack såå söt den är, så de  blir att jag tar den istället för ungen:D

Sen va jag å besökte mattias på swedenrock. ja, vi kan väl säga som så att jag verkligen hamnat  på fel ställe. men fick mysa lite åtminstone , vilket aldrig e  fel:P
Men shit med folk, att dom tyar
:P
Hemfärden till grums i söndes va ju ingen höjdare kanske. vi var full bil å ingne ac å i den värmen som de  va i söndes. fy tusan de  gör jag aldrig om igen..de var ju så man koka över:P å ack om mina fötter å vader var svullna innan så var de  ingenting mot vad d e  blev i söndes...:P

Nu har jag minsann precis kommit hem från karlstad, har vatt hos lottie hela kvällen minsann, himla trevligt var de men nu e  jag helslut i mina ben.. för vi gick te å från bergvik plus inne på ikea. så ja de  blev en hel del. åå mina stackars ben å fötter. Tackolov så vet jag stödstrumpor. Namnam dw ni:P

Annars så flytter de  på med den lille i magen. tycker den kan ta å komma ut Nu, de  hade inte suttit fel alls vill jag lova. hade typ nästan suttit perfekt eller vad säger ni:D
Var hos doktorn igår, för har haft sån fruktansvärd smärta på ett å samma ställe i magen i 4 veckor tyckte de  verka lite märkligt så frågade en bm på föräldrautb så hon skicka mej till doktorn för det visade sej vara Myom, jahapp, sa ju ej mej så mkt, men d e e typ muskelknutor i livmoder  som växer. Inget roligt alls vill jag lova, å smärtsamt till tusen,USCH. men alltid ska d e va nått så lika bra att bita ihop å le:D

Näää nu har jaag tråkigt, sitter å väntar på mattias som snart ska komma hem från jobbet så vi kan sooooooova:D
för imon ska vi till bm å kolla så allt ser bra ut:D

men nej tyar ej skriva mner i afton..
sov sååå gott med er!
God natt..
Guttenbye
                 skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0