Godafton!


Sådär ja, då var de helt plötsligt den 29 mars, gud så härligt.:)
fint väder var det ju minsann både torsda/freda. Men i torsdes, då, då var de minsann en lajbans dag:)
För då var jag riktigt flitig. så fick ja träffa martina, å vi ahde en heldag på stan kan man säga, det hör inte till vanligheten, men ack så trevligt det var. Det blev himla massa rännande överallt, å så färga vi om håret hos frissan för vi båda såg väl ut som fågelskrämmor eller liknande;) inte illa pinkat de  ni;)
Därefter var jag allt hos en gamal vän, vilket oxå va trevligt, inte ofta man ser henne:)

Å nu sitter jag här å ugglar i min ensamhet, å kännert mej allmänt tråkig. har vatt å arbetat, och det, det hör verkligen inte till vanligheten det heller. å de  fick jag i princip bevis på nu, för sitter här med en mega ajaj handled, svullen å blå, då kan man ju fråga sej vad i helvete jag har gjort med den, men vet ni, det undrar minsann jag oxå..
sen på andra andra armen jag jag ett stort blåmärke som e  stooooort å hårt, men där vet jag allt vad jag gjorde för jag var så klantig åå sprang in i en sak. å fyyy så  ont de  gjorde. Så nu e  man i alla möjliga färger, mend e e  väl för härligt det..:D

Hjärtat, jag vill att du kommer hem Nu.. Vi saknar & älskar dig!

Nej nu e  jag trött, å nu ska jag sova.
Godnatt
             Skatan

Ps. Jag tror på Gud men inte religoinen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0