Godmorgon!



Men vilket härligt vinterväder det är idag då.. och jag, jag e  minsann uppe med tuppen för en gångs skull:)
SÅ, hur var påsken?
Jo tack den var allt trevlig, älsklinngen va ju här nere och hälsa på i skåne, å givetvis skulle de ju inte vara nå fint väder, så de  va ju himla tråkigt:( men mysigt att vara med honom.. I morgon åker han till Mexiko å ska vara där i två veckor, det tycker såklart inte skatan om. men vad gör man icke...
Va händer idag då?
Jo jag å syrran ska snart masa oss upp till stallet, sen kommer förhoppningsvis sandra å då ska vi färga håret på mej, Grymt!

Idag går ja in i vecka 25, ja gud vad tiden går. Kändes nästan som de  va igår man fick reda på de. Men visst e d e   härligt att de  går fort:D Längtar ju så efter min lilla skrutt.:)
En sak e  säkert, å de e   att man drömmer så himla skumma drömmar, inatt drömde jag åter igen att jag fick en tös som var en katt. Helt sjukt! Å jag var så lycklig att de  va just en katt jag fött. hmmm.. å jag tyckte inte att förlossningen var jobbig alls, utan snarare att d e var riktigt skönt.. ha<hah, jo men förmodligen, önsketänkande kanske:)

Nej ska klä på mej minnsan.

Ha en underbar dag med er!


Guttenbye Skatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0