Godmorgon!



Usch, jag vill inte ha denna snön längre, den är tusan inte rolig. Jag vill ha vååår. för de  e  snart April månad å då vill man väl inte ha snö! Snön har ju lyst med sin frånvaro hela vintern, nej men då kommer den nu, uja, visst varför inte!
Igår blev de  färgning av håret, men nja,d e  skulle ja kanske skippat men vad tusan man får la prova.
Nu ska jag snart till staden med sandra å patricia, var ju ett tag sedan man träffa henne.:)  vi ska minsann sola å äta lunch, sen blir de nog bara en lugn afton.
Jag e  minsann sleten, inte sådär lite, utan jobbigt sleten, kan ju inte sova längre än tills sju, för då blir d e  ju ljust i hela rummmet. katastrof.
Min älskling ringde innan, då var dom på flygplatsen, å nu så sitter han i luften, på väg lååååångt bort från mej. Det gillar inte skatan, för hon saknar honom redan, jag vill att han ska vara här med mej. Men icke...

Nej om man ska göra sej redo..
Ha en trevlig dag..
Guttenbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0