Ibland...



Ibland kan man tusan undra vad fan folk tänker med, de  finns så sjukt många idioter på denna jord som bara ska förstöra för andra. men Ge sej på helt oskyldiga människor, till vilken jävla nytta? det e  ju för fan vansinnigt.! (ursäkta mitt uttryck)  sådana människor borde fan spärras in bakom lå¨s å bom å få sitta där egentligen. Det är förjävligt.
Varför vill folk i dagens samhälle göra andra illa, jag undrar så vad som försigår i deras blåsta hjärna, för inte kan de  stå rätt till. Nej er skulle jag aldrig vilja se i ögonen, för de hade inte vatt värt de! Idioter.



Annars så har helgen passerat, hyffsatt smärtfritt.. Fel låt vann ju melodifestivalen de e  ju en sak som e  säker, men så e de  väl varje år:) hah.. konstigt nog!

Å idag har man vatt på promenix i det fina vädret, å diskat, tvättat å bäddat rent.. så nu väntar jag på min älskling  som arbetar(nån ska ju göra det) så ska minnsan vi krypa ner..:) å plutten med givetvis, men de  gör den ju automatiskot;)

Det var nog allt...
 

God natt gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0