Måndagen den 12 maj



Jaaa halledar, vart tar tiden vägen?
Det är ju så man blir mörkrädd, eller ljusrädd om de  gå;)

Jahapps, nu har det ju vatt sådär urtjusigt väder igen, så vad har man då hittat på?
Jodå, det ska skatan ta åå berätta för er, men bli inte allt för be så besvikna för d e e så mkt.

Kan ju börja med att jag träffade martina i onsdes vilket var himla trevligt, det var urtjusigt väder å vi gick å köpte baguett å lunchade i tivoliparken, Toppen vart de, men ack så varmt åå skönt:D
Hon e  knasig den bruden, men dee  bara trevligt det:)

I torsdes var jag minsann i stallet å så, sen vart det allt lika varmt å skönt så då la jag mej å sola ute i trädgården, himla skönt, men kunde ju icke ligga still, för hittade minnsan ingen bekväm ställning, sen blev bullen busig
 å börja busa, sen vart han igång så nu har han sparkat så mkt så jag e  öm i Hela magen, känns som jag har blåmärken där inne, ajaj..
Sen på kvällen åkte vi till önnestad för ¨å kolla på syrran när hon var finfin, för dom hade balen då.. Himla tjusig var hon allt:) Stilig kvinna eller hur man nu ska kalla en snorunge i 19 års ålder:P

 I fredes åkte jag till syrran å vart där å busa med hennes ungar, så då blev d e lite sol då med:)
å en liten liten promenad sådär mitt i skogens trånga utrymme:P
Sen på kvällen kom mor upp å då blev d e att vi grilla sen kolla talang, sen for vi hem minsann..
då var bullen allt galen de var totalt omöjligt att somna:P
så lå vaken till 5 på morgonen. så när kla ringde åtta var man sleten:P

På lördagen var jag minsann på jobbade, hahha kan ni tänka er att även en skata som jag kaan göra de  ibland:P
på kvällen vart jag å syrran i stallet, när vi gick dit så sket en fågel på syrran.. hehehh:P
sen vart de en lugn kväll och även den natten en sömnlös natt. himla jobbigt. Bullen vart i fullgång, ont gjorde de  när den skulle boxa på mej, å jag som var så trött. :P

Men på söndan sen, då var det ju sådär underbart väder :)
så syrran jag mamma å nala åkte till havet, sen kom jonnas tokiga kompis malin å hennes familj oxå dit. vilket var himla treevligt. så skönt var det allt att ligga där. NAMNAM..:D
efter de så körde vi alla till glassbåteni å köpte vi glass. de var vi verkligen inte ensammma om att göra.:) shit med folk alltså, :)t
sen gick ja å syrran till stallet igen, trevligt trevligt:)
Å vet ni... när kvällen led mot sitt slut, så var både jag å bullen UTMATTADE. vi behövde sova båda två::)
vi somnade runt elva å sov till halv sex i sträck. Det har typ inte hänt mer än en gång innan de  senaste sju månaderna. jag var helchockad när jag vaknade av att ha sån kramp i mgen å kollar kl å inser guuuuuud vad skönt att kl e  så pass, men sen fick jag springa till toan, sen somnade vi om igen, å vakna kl 9 av jobbet ringde å väckte mej:D tack  Bulllen, de  var tusan underbart.
Så idag har vi arbetat, så d e  var ju skönt...:)
sen har vi vatt i stallet å sen på maxi.. kul att veta va? jamenvisssst:D
Nu e  vi nog trötta igen, jag e  himla trött, men bullen e  lurig för jag misstänker att han ska va igång heeeeeela natten igen. eller e   han en snäll busunge igen:) Hopppppas:D
för vi ska ju jobba mer dennna veckan ju;P då behöver vi sova..

Annars har d e inte hänt så mkt mer... himla tråkigt va...
Nu har snart bullen jäst klart... hur underbart tror ni inte de e  :D bara 8 veckor kvar.. åå d e eborde ju gå fort...:D
Hoppas kan man ju göra.. men hoppas framförallt på att slippa gå över tiden,d e   hade ju vatt himla tradit..
Nej måste bädda rent så vi kan somna gott i nattt:D

Jag saknar min älskling förresten, jag vill kramas:)

Ha d e fint..
Sov gott..
Guttenbye
                     Skatan

Kommentarer
Postat av: Charlotte Wikström

Hej darling :D Shit är det bara 8 veckor kvar? Ja ser fram emot vad du får för en skatunge ;) Vi får se till att träffas när du är tillbaka hemma igen tycker ja. Puss puss

2008-05-13 @ 10:17:17
URL: http://www.nogg.se/lottie35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0