Onsdagen den 14 Maj




Nämen goderafton mitt herrskap..

Idag ska jag börja med att berätta något roligt, å de ska bli så underbart.
Jo, idag är det exakt 2 månader till beräknad Bf. alltså 14juli..
Fattar ni hur overkligt det känns? men ack så skönt det ska bli:D
Å det firar bullen med att ha spratlatt extra mkt idag:D
Det var till och med så Diana på jobbet kunde få känna den sprattla, för det är bullen inte så förtjust i att andra förutom jag ska få känna. :D bullens far får känna ibland, men ingen annnan:D så jag blev chockad, den har party helt enkelt:D

Så va har hänt sen sist?
Jo igår ARBETADE jag ju igen sen var jag utmattad:P
Å vet ni vad jag gjorde idag, jo jag har arbetat IGEN.. ja ni läste rätt:D
å vet ni vad jag ska göra imorgon? joo, jag ska aarbeta.. Halledar, tur jag inte ska vara i skåne så länge till för dettta börjar ju bli en ful ovana:P hahhaha

Sen i afton har jag träffat några gamla vänner, Himla trevligt det..
Vi var ute å kolla på tobbes gård, där e   massa djur, ja, halledar, men ack så trevligt:)
jag vet inte vilket djur jag gilla bäst. jetterna e  rätt fräna (om de  stavas så) haha.. eller påfågeln:) dom säger ju mjaaaaaauuu precis som en katt.. det ni:P
sen blev de saft å bullar i trädgården, i de fina kvällsvädret:P

ååå, nu sitter jag här åå ugglar å e  allmänt mega trött efter en lång å aktiv dag:D
puuuuuh, men kommer väl jag å bullen sova gott inatt, för nu får det vara slut med party där innne, för nu ska man hålla kväll..:)

Vet ni jag missa mina program i dag. vilket e  frusna män söker, det kollar jag på för att d e e så dåligt..
åå så barnmorskorna, men de e  bara positivt i sej för då slipper jag få ångest, eller mer ¨ångest. sitterändå bara å lipar för jag e  så rädd.. ja kjag e  en jäkla fjant:P
 
Vet ni, idag e de  15 dagar tills jag fyller 21. Usch så skaman ha ångest över att man börjar  bli en gammal tant:P

Vet ni en sak, jag beundrar min pojkvän, vet ni varför?
Jo det ska jag tala om för er att han står ut med mej, dete   tusan ett mirakel:
)
Med alla mina humörsvängningar å gud vet vad jag kan hitta på.. jag e  ju lite knepig.:)
Men ack så kär jag e  i honom, men de e e väl en himla tur det, för annars ghade det vatt sorgligt..
ÅÅ jag älskar honom sååå otroligt mkt:D

Nej nu ska skatan å bullen hoppa i säng så vi kanske orkar gå en morgon promenix innan jobbet, för det hade vatt flitigt:)

Nattinatt, å sov så gott
Guttenbye
                Skatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0