Onsdagen den 7 maj..



Ja nu måste jag ju börja med att berätta, haha...
imed de e  så urtjusigt väder ute så kan man ju int e ha långbyxor direkt, kan kan man, men blir ju värmt.
Så då fick jag en briljant ide att jag skulle ta på mej min favo klänning sen förra sommaren, jamen vad då optimistisk, den gick precis över röven, sen  vid magen saknades inte direkt en cm hahah, vad ska vi säga mins 20 hahah.. fick mej minsan ett himla gott skratt, såg verkligen ut som en skata som gick i en förliten pyjamas typ. den e  ju svart å vit med:) men prova måste man ju.. så får väl rota lite här.. för nått måste ju passa. hahah..

Nu e  skatan i skåne, hon kom minsann hem igår, vilket var himla trevligt, var en månad sen sist..
Pappa fyllde år så ssyrrans familj kom å våra kusiner. Mkt trevligt var det. å mätt blev jag, htade inte fått mat på hela dan för jag åkte tåg heeeeeeeeela dan.. fytusan vad ont jag hade kunde verkligen inte sitta still, men hem kom jag:D 

Förresten, måste ju berätta en annan sak med, haha.. skatan e  så klumpig nu, haha.. kattten hade rymmt i söndes, sen när ja å mattias går å lägger oss vid tio hör jag två katter utanför, den ena var stor å de andra var lilla tussan.. hah.. så jag bestämde mej för gå ner å hämta henne, bor ju i lägenhet, så jagg fick jaga bort den stora hankatten (han vill mest ha lite skoj tror jag, han så lite så ut:P) sen ser jag lilla tussan igen efter ett tag så kommer hon till mej, så ska jag ta upp henne, men vad händer då? jooo, då blira skatan alldeles yr å trillar baklänges fy fan vad ont de  gjorde, men ja va lika glad för de, men sen uppstod de  komplikationer, så då vart de  in till förlossningen på kvrällen för kontroll, men min bebis mådde så bra så, busig en är dt, men ack så trevlig den ser ut, en riktig skatunge.:D hon sa dock att jag var öm, å ja, de  var jag allt. ahhah. men nu idag känns de  bättre, måndan var som rena helvetet, mend  e gick de  med:D

det var lite skumt, pappa ringde å väckte mej kvid tjugo över nio han hade glömt sina brillor så fick springa ut med dom, sen ringer petra halv å då ville hon promenixA, gud vad folk e  vakna tidigt nuförtiden:P
Så nu har vi gjort de, så får hoppa in i ducchen å bli ren för sen ska jag på stan med martina... sååå trevligt såå:D

Ha en trevlig dag i solen...
GUttenbye
                 Skatan

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag:)

2008-05-07 @ 11:47:40
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0