Puhhh..


Vad sleten man är nu:P
Nu har flyttlasset gått å vi bor numera i Kristianstad. Härligt är det nu när vi fått in alla saker, men ack så svettigt de blev.. haha. flytta från andra våningnen till tredje, utan hiss, men de e  ju för härligt de;)

Jag gillar lägenheten riktgt mkt, vi ska ju få nya tapeter å golv så ska ner till vaktmästaren i morgon å bestämma  de. Härligt!
Men allting har ju faktiskt gått väldigt smidigt så inatt blir första natten där...
Grannarna verkar oxå himla trevliga, och pratglada för den delen, även barnfamiljer bor ju där så visst finns de  hopp...:P

Usch, jag börjar jobba igen på onsdag, åå jag har ångest, en riktig sådan med, men de löser sej när man e  på plats skulle jag tro:P

Nej, jag återkommer här när internet börjar funka, e  ju hos mor å far nu..:P
ha de  fint,..
Skatan

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej darling! Skönt att ni kommit ner nu. Men saknar dig!!! Hur ska detta gå utan att veta att du är nära :( Ja hoppas ni skaffar er en hemtelefon så vi kan ringas. Puuusss!

2009-04-06 @ 17:08:42
URL: http://lalalottiees.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag väntar fortfarande på uppdatering här. Har ni fått vagnen? :)

2009-05-05 @ 19:57:59
URL: http://linneasjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0