7 månader

Är min kära älskling idag, å de dom absolut bästa, kärleken växer sej bara starkare för var dag..
Dagen började 6.37 för då ville damen upp? eller bara gnälla? hon va inte alls på gott humör.. Mattias va snäll å gick upp en sväng med henne, efter 30 min så kommer han in igen. sen gick han ut en sväng. men gav upp efter en liten stund för va väl en-13 ute, hyyyyy..när han kom in så kände jag i hennes mun, å där va de  vasst, så där va en tand minsann.. stackas mammas hjärta som har haft ont... m en sen fick hon mat å sen somna hon gott i en stund. så vi fick skynda oss till vagga gunga gå.
Såå väl framme efter en tur i den bitande kylan va vi framme, det va trevligt minsann,  mkt blandat folk vill jag lova.. men de e  ju trevligt de:)   slog mej ner vid ett par tjejer från andra föräldragruppen, snacka om att de  skiljer sej på grupper..

Väl hemma igen, så har vi busat, för hon har vatt mkt roligare att ha med å göra, sen blev de  promenix å lite sånt trevligt..

Jag åå mattias sitter vid köksbodet:
Jag: man ska inte sätta in varm mat i kylskåpet.
Mattias: inte?
Jag nej de  kan bli bakterier å sånt..
Mattias efter en stund: men då ska man ju inte äta kall mat ute:P
KILLAR.

Nej nu ska jag njuta av att loppan sover å mattias kollar fotboll hos jerry:P
Guttenbye
Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0