Alla hjärtans dag..


Tycker jag personligen är en rätt meningslös dag, åå inget speciellt att fira, bättre att fira var dag istället:)
Sen att den i år infann sej på en lördag gör icke saken bättre, för lördagen den 14 har alltid vatt min otursdag, medans fredagen den 13 alltid turdag.. så så är det...:P

Idag har jag varit trött då menar jag inte lite, utan ruggigt trött.. Emilia sov som en prinssesa tills mattias kom hem kl två i natt när han börja dansa samba, å givetvis väckte emilia som i sin tur började dansa rumba. och jag i min tur kämpade för att hålla mej vaken å försöka få min dotter att somna, kl tre somna mattias, emilia 3.55 å jag ja nångång därefetr.. SUCK! 4.50 ville hon dansa jaiv åå sen fick hon minsann välling, tror ni de  hjälpte? nejdå. men runt 5.30 sen somna hon till halvåtta då hon ligger å flinar å drar mej i håret, ja ni förstår helt enkelt kanske varför man inte vatt på topp idag:P

Men såhär underbart fin har hon vatt idag<3

                                                             



Hon har verkligen varit en helt fantastisk underbar unge idag, på strålande humör å allt:)
Vi har tagit det lungt jag å Emilia har spelat fotboll hon vann med 3-1 men jag lät henne göra mål ;)
Hon tycker verkligen de e  kul, så de e  ju kalas...
Det blev promenix därefetr hem å laga lasange, gud så god den blev:)
Å nu e  mattias å kollar hocky men kommer väl snart hem..
Emilia somna sju så jag glor på melodifestivalen, tycker hon programledaren e  himla frän faktiskt... Mkt bättre än de  andra torrissarna som brukar hålla i de;)

Om en vecka ska jag å Emilia åka till Guttenborg, ska bli himla trevligt:D

Neej, nu ska jag lata mej, innan herren kommer för får väl vara beredd Jazz åå Samba ikväll
God natt..
Skatan

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Dax för uppdatering nu stumpan :D

2009-02-23 @ 11:28:59
URL: http://lalalottiees.blogg.se/
Postat av: Linnea

Den lär bli drygare än döden, men tack ändå ;)

2009-02-28 @ 19:17:19
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det hörs bra det ;D Du kan ju inte helt och hållet överge mej i Grums..



Och förresten, det börjar nog att bli dags för en uppdatering här :D

2009-03-03 @ 10:59:03
URL: http://linneasjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0