BVC


Goderafton gott folk...

Idag har vi vatt på 6 månaders kontrollen, fast loppan e  snart sju månader, men bättre sent än aldrig;P
Men hon blev GOD KÄND åtminstone, det var ju kalas de:D
Sen har hon blitt stor med minsann, nu väger hon7778gram å är 70,5 så hon har blitt en stor tös:P
ÅÅ sprutor fick hon med, usch så ledsen hon blev:( stackars lilla flicka...
Men hon har vatt pigg å glad som aldrig för ända tills ikväll när hon fick feber.. stackare..

ÅÅÅ nu i skrivande stund så får vi reda på att Emilia har fått en kusin minsann, så då får man gratulera, det e  mattias syster som fått en liten son:)
Det är såå man blir avis, att föda fram ett barn e de  underbaraste som finns, tänk när man ligger där med den nykläckta filuren å bara tittar, obeskrivligt..
Jag var värdelös på att vara gravid, å tyckte inte alls om de, förutom de  första veckorna, men jag va tusan en jäkel på att föda barn:P

Igår va vi på bergvik å köpte flyttkartonger, så nu jälklar har jag börjat packa, men sjukt mkt saker har vi, hur? ja de  undrar jag, men massor går till tippen..:P här e de  kvinnan som bestämmer vet ni:P
Men de  e en hel del så lika bra att börja i tid:P

Sen köpte vi en mixer så nu jäkla ska de  göras egen barnmat, allt för att fördriva tiden. konstig nog åt loppan väldigt bra av den:) så vi får väl se får spionera efter lite recept åå så:)

Har nyss suttit å kollat lets dance, jag vill kunna dansa eller sjunga, egentligen vill ja nog kunna båda och kanske. men jag sjunger väl som en riktig skata å dansar därefter.. alltså, ingen höjdare alls minsann..

Nej nu ska ja återgå till soffan:)
Guttenbye
Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0