Det är nog inte...


Meningen att jag skulle baka, för de  går i princip snett väldigt ofta, kan bero på jag ej följer recept som man ska, även om det är en stor fördel.. Men skulle va hurtig att baka sega muffins, mm va gott kan man ju tycka.
Men jag stötte på problem först när sockret skulle i, då hade jag bara till en halv satts, så kastade halva sattsen jag hade rört i, smart? jadå, de  tycker jag väl allt.. men de  skulle då bli sex muffins, kanon, men de va ju smeten jag skulle ha, åå den smakade väl sådär, ätbar i vilketfall.. när muffinsen stod i ugnen så lata jag mej framför datorn, så säger mattias "hur länge ska dom va inne egentligen?" då flyger jag upp, å går till köket där de  luktar bränt, så de bllev brända skorpor istället, MUMS:p eller inte nej, men aj gjorde ett försök...

Ikväll e  jag väldigt trött, hör hur sängen skriker mitt namn, har vatt fullt ös idag. med städning, diskning, promenad åå öppnaförskolan med.. puhhh..
Dock va de  bara vi å linnea å alva som va där, men de blev ju kalas ändå:)

Nej nu kallar sängen ska ju på vgg i morgon med loppan, så bäst å va utvilade:P

haha förresten, de  har ju verkligen ringt så många idag på lägenheten så vi snart får anlita en sekreterare vet ni.. Ni förstår min ironi va?:P
För ni som bor här uppe i norr förstår kanske att grums inte e  så attraktivt, eller ja, de e  min åsikt i vilketfall:P
God natt..
Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0