Emilia Olander


Är ett väldans busfrö, de  ska ni veta 23.40 somna hon för natten, hon va helt uppspelt den damen, efter vi gett upp att somna henne så fick hon sitta  i sovan en stund med oss, å gissa om de  va kul. tjohooo tyckte hon de  va, så fort jag tittadå se på henne brast hon ett väldans gapskratt hela hela kul tiden, snacka om övertrött.. men de  va bara kul när mamma tittade på henne åå inte pappa förstår ni:P
Hon va nog glad att mamma hade kommit hem igen:)

Den här förbaskade datan slänger jag snart på tippen, va så säker, för vi e  inte vänner för fem öre minsann, usch åå fy..
Ändå är den bara lite mer än ett år, å beter sej som den skulle vara 10 år.. USCH!

Idag vaknade vi på ett strålande humör 7.30, emilia var strålande, å jag hade humöret.
Så nu har vi bara busat minsann på morgonkvisten 9.30 stupa hon i säng igen, å sover ännu, å Mattias har inte vatt uppe överhuvudtaget, så då e  allt sej likt:)

Jag bara längtar tills vi ska flytta, vill ju göra de  NUUUUUUUU.. har ju icke tålamod till att vänta:P men men allt har  sin tid:P

Nej om man ska ta å rymma upp lite här när latmaskarna ändå sover..
för sen blir de  ju förskolan minsann..
Ha en underbar dag med er..
Guttenbye
Skatan

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Det är riktigt trevligt att ni flyttar ner! Och så nära, kan ju inte bli bättre:) Då kommer de bli bus,lek & motion:)

2009-02-04 @ 17:04:23
URL: http://evigkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0