Familjedag..


Är vad vi har haft idag, och det har varit Riktigt mysigt...
Det blev en promenix i solen efetr frukosten, himla härligt, som skåning e  man inte van vid såhär mkt snö, åå speciellt inte såhär länge.. utan hemma e  d,e mest slask:P mend e  va skönt i den bitande kylan..

Sen bar det in till stan, vi hälsade på emilias kusin pontus, i deras nya lägenhet som dom totalrenoverar:P hehe.. Men de  va trevligt, har ju icke sett  pontus sen juldagen skulle jag tro...

Sen blev de en sväng till bergvik, jag fynda en body, en klänningh å ett par strumpbyxor till damen.. alltid lika skoj å handla barnkläder, men tyvärr så har man ju egentligen på tok för mkt till damen:P
ÅÅ, återigen lyckades vi komma ut från bergvik utan de  minsta gnäll.. Helt OTROLIGT:p (från mattias sida)
Väl hemma i grums igen blev de  å stanna på pizzerian, jag tog pizza för engångs skull, sjukt go. de va en kebabpizza utan kebab, hur god som helst. Tyvärr får jag väl säga, men den va de:P

Loppan slockna kl 19.40 åå sovit sen dess. underbara barn:P
ÅÅ mattias tog min cykel å tog en tur i snön. har de  slått slint eller? mm, de  skulle man nog vilja säga..
Jag menar cyklen har väl stått där i ett halvår, å vi har inte rört den, men när de e  som mest snö å halt, nämen då ska han ut å cykla?! KILLAR..

Men har haft en helt underbar dag vill jag lova..
Funderar starkt på krypa ner hos min pingla å mysa, för vem vet när herren behagas komma hem?:P

Guttenbye
Skatan

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Jag är också en trogen läsare ska du veta:) Roligt att läsa om era dagar, snart får vi vara med om en och annan också, så roligt att ni flyttar ner:)Kram

2009-02-14 @ 15:28:47
URL: http://evigkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0