Goderafton!


Nu har jag minsann sett på familjen annorlunda, jag garvade mest hela tiden, för mattias å hans kommentarer. Men hur tusan sskulle man orka? orka skulle man säkert om man hade haft vilja, men nej ett halvt fotbollslag e  på tok för mkt för  mej, men imponerad blir man...
Jag åå mattias kommer nog bli som dom som har tio barn, vi har ju trotts allt samma tankesätt..:P

Idag har det varit en bra dag minsann, väldigt lugn och skön..
Blev även en promenix på sådär två timmar med Linnea å alvis, vilket var himla trevligt, men på tok för kallt för min smak..
Våra underbara barn sov hela tiden, för engångs skull;P

Usch ja jag inte se på de fåglarna dom visa på kalla fakta, hur i helvete kan man göra så. de e  så hemskt så hemskt så man inte finner orden..

Jag har även ställt mej på den förbaskade maskinen idag, suck å stön.

Nu ska jag förbereda välling till damen för natten, å krypa ner helt enkelt..
Godnatt säger jag
Guttenbye
Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0