MA-MA


Idag kom det, för första gången på riktigt, MA-MA.
Jag va lite stressad i morse så mattias å Emilia satt å busa, men hon va minsann lite missnöjd,  jag befinner mej inne på toa så hör jag damen säga MA-MA,  då hoppa jag minsann till å går ut för å se  Mattias å han säger, Hörde du, hon sa MA-MA.. JO tack de  gjrde jag, min super gulliga unge. nu vill jag höra de jämt, men de e  ju på gång:P

Idag har jag gått över 20 000 steg, ja ni läste rätt. jag Å lottie har haft en heldag på stan, å så va vi ute å gick med den hunden hon tar hand om med.. så de  blev promenix, sen blev de  gå in till stan, å äta Grekisk sallad, gud så god den var.. Därefter blev de  att prova kläder. Hittade ett par nya jeans, de behövdes för har verkligen inga som sitter som de  ska, utan bara som jag kan dra av å hänger både här å där. icke snyggt icke.. men Nu så.. sen hittade jag massa sommarkläder på hm jag ska inhandla i Göteborg, måste kolla andra affärer där med ju, men hitta en sommar jacka hon ska ha i vilket fall.. jätte söt.. men köpte ett par tjocka strumpor, för den bitande kylan verkar hålla i sig, tyvärr..
Men har haft en mkt trevlig dag, men nu e  jag vansinnigt trött minsann, det känns i kropp å själ som man säger, å tror Lottie känner precis likadat:P
När jag kom hem blev loppan jätte glad, shit som hon tjoa, å som jag sakna min lilla loppa:)

Imorgon bär det av till öppnaförskolan en sväng, så Emilia får busa med lite bebisar:P
Sen ska vi sätta ut annonsen för lägenheten, för har ju en man som inte får tummarna ur baken..

Nej nu tackar jag för mej, å hoppas på att få en riktigt god natt denna natten i stället:)
Guttenbye
Skatan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0