Tjillahopp



Mattias stod nyss å lös med en liten röd laserpenna på min dator, de fatta ju ej jag så satt verkligen å undra vrt de  kom ifrån, men sen ser jag så börja ja skratta lite smått, medans emilia brister ut i ett gapskratt, underbara barn..
Då blir man helt varm i hjärtat minsann...
Helt galet vad tiden går, för nu sitter hon på golvet å tjoar å har såå himla skoj:P
åå Mattias sorterar sina saker, medans jag ligger raklång i soffan:D de e   gött de  ibland:P

Emilia har fått för sig att man  ska vara uppe innan kl sju på morgonen, å de e  tusan kämpigt, men bara att bita ihop.  När hon e  såhär liten å ej har nått schema att följa hade ju kl åtta åtminstone inte vatt fel:P men hon e  så söt, för hon har ju kommit på att mamma å pappa ligger i den stora sängen så hon har börjat försöka dra upp sej, än kommer hon ej upp i sittande, men hon hänger sej verkligen å kämpar för se oss, ser så gulligt ut, så bara skrattar hon...

Nu måndag å tisdag har vi haft en väldigt missnöjd flicka här hemma, såå frunktansvärt sur har hon vatt.. men vi gick åå bada i måndes, men då blev hon som ombytt åå blev helt själaglad, å igår när vi va hos svärmor blev hon lika glad.. de e  ju tur hon visar sej från sin bästa sida när hon e  iväg, annars hade man väl inte vågat lämna lägenheten:)
men hon e  väldigt vit i underkäken, så e  säker två tänder på g, ser de ut som:)
 men vi får väl se, de lär ju utvisa sej..

Neeej, fy va lat jag känner mej nu, känner för å lata mej med Emilia, eller ja ligga på golvet å lata mej när hon busar...
GV-nytt kom i dag, så lägenheten står ju med där i.. Mattias tippar på minst fem kommer ringa, medans jag säger att har vi tur så ringer en... han säger jag e  negativ, åå jag säger att jag e  realitstisk.. Vi får väl se vem som har rätt.. men jag hoppas mattias har  de:P

Nej ha en fin dag...
Guttenbye
Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0