Nämen vad säger ni....

 
Är inte denna brud bara för underbar..  
Hittade minsann en intrevju av Katrin zytomierskasom hon va himla stolt å nöjd över.. Ja ni kan ju själva läsa å se  helt enkelt..

A : Du skriver mycket om barn och amning, hur äckliga alla morsor på stan är... Vill du själv ha barn?

K: Jag vill ha barn. Och jag hoppas att jag nån dag kommer att känna mig redo för det. Då kommer jag att ha världens roligaste mammablogg!

A: Kommer du att amma då?

K: Jag kommer att amma om jag kan. Men mycket kort. Jag vill inte att mitt barn ska vara beroende av mig. Jag vill att pappan till barnet ska kunna tand om det precis på samma sätt som jag. Sen kommer jag inte att amma offentligt för det är äckligt tycker jag.

A: Du har en liten gudson, hur är du som gudmor?

K: Carro säger att jag är världens bästa gudmor! Jag vill egentligen inte erkänna det, men jag är väldigt bra med barn. De gillar mig. Jag tror att det kanske beror på att jag är så ointresserad av dem så de känner att jag är kul att vara med. Jag daltar inte och jag pratar inte bebispråk. Jag ser inte på dem som små porslindockor utan som på individer. Pratar vi så ska det vara intressant. Vi leker inte utan att det finns nåt vettigt. Sen är jag ju bäst på att handla fina presenter också! Edward fick nyligen en nappflaska från Dior av mig. Min gudson ska inte ha nån jävla skitflaska i käften...

Anledningen till varför jag ens hittade hennes blogg var för de  vart ju en himla uppståndelse om nån viktdebatt så va ju tvungen att kontrollera va de  handlade om. så har tusan granskat hennes. Å i detta vinner Den här blondinbella, aja nu ska ni inte jag e  nå fan till nån utav dom, men jag insåg verkligen hur pantad den här katrin är, men ursäkta mitt språk, men hon e  de, hon har ett "självförtroende" å på tock för kaxig, vi kan väl säga  "jag är störst bäst åå vackrast"


A: Jag älskar din blogg, men HUR tar du all kritik från alla människor som inte gillar dig?

K: Tack. Jag skrattar åt dem. Ofta tar jag dem som komplimanger. Jag är en ganska rubbad person och det som är kritik från någon kan vara en komplimang för mig.

Men i själva värket tror jag inte att t hon e  riktigt så "Tuff" som hon vill att de  ska verka, och tycker man de e  häftigt att framstå som en "Elak person" då kanm man inte ha mycket att sträva efter, och speciellt inte vid 31 års ålder!
ÅÅ, jag ska säga er hade jag mött henne då hade jag satt mej precis framför henne slängt pattarna ivädret å mattat min prinssesa å sjungt litet hus i skogens slut...

Ja skatan tycker inte om personer med en sånhär attityd som den damen har, ni kan ju själva kolla hennes "COOOLA" blogg vet ja..:P


Nej nu tackar jag för mej, på återseende...
Guttenbye
Skatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0