Onsdagen den 14 Januari

Goderafton gott folk..

I afton e  skatan berörd, ja ni vet helt känslosamt, satt på tv för ett tag sedan å så Var de  en konsert av lars winnerbäck. så va ju tvungen å glo.. mitt hjärta smälter, ja jag e såld på hans musik, jag älskar den helt enkelt.
Men d e e både med glädje åå sorg faktiskt....


Usch ja, nu får man väl ta  åå rycka upp sje lite..
I går minsann var jag å emilia hurtiga, vi träffade matilda å va ute å gick i raskt tempo i 1,5 timme. mkt bra mkt bra..
annars va dagen mest slapp,  är ju faktiskt så att man blitt förslappad minsann...
Men idag så har de  hänt lite mera, eller ja allt e  ju relativt, men fått städat å diskat å tvättat. även en härlig promenix i de  underbara vädret minsann..:P  PLUS den där förbaskade maskinen. Usch, den är  verkligen inte min vän, men måste ta tag i de hela iegen.. Nu tar vi nya tag å försöker med ytterliggare 10 kg, eller vi börjar med fem.::P Lika bra så m,an får de  gjort, för tänk hur härligt de e  när de  e  gjort:P

På lördag blir de minsann vi ska på bröllop, det ska bli himla trevligt, har aldrig vatt på de någon gång ¨så ska bli mysigt helt enkelt.. Mammma kommer hit på fredag å stannar över helgen, så hon ska passa loppan minsann. Hjälp, hur ska de  gå? men de  går nog bra..:) men visst e  de  nervöst de  ska ja icke förneka:D

Vi har börjat ge loppan välling om kvällarna, ÅÅ fattar ni vilken SKILLnAD, shit asså, ungen vaknar inte varje timme, JAG får SOVA, helt galet..  visstt, först sover hon typ 4-5 timmar, sen oroligt i två, sen får hon ersättning efter de  å sover FYRA till.. jag e  i chock.. åå så sover hon i EGEN säng, ja ni läser rätt. såhärhar d e vatt sen lördes. Jag e  tacksam, men nu e  man trött för man får för mkt sömn:P Jag säger bara TACK!
Däremot dom två timmarna får hon sova bredvid mej, vilket har relaterat att jag har tre sugmarken på pattarna, skoj info va, men jag tycker de e  lite underligt:P hahah

I morgon blir de  BVC, åå stan å hämta saker hos Lottie..
Nej nu tackar jag för mej helt enkelt..
Guttenbye..
Skatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0