Söndagen den 11 Januari

Här med upplyser jag ALLLA hundägare i Grums komun att se  till att plocka upp hondbajs efter era hundar, för nu e  jag fullkomligt trött på att trö i de.. Jag har aldrig vatt med om att de  ligger så mkt hundskit på vägarna, å trottoarer å ja överallt. sin sak om dom skiter i skogen men fan inte där ma ngår, USCH, de e  snuskigt. Så nu håller skatan full koll på människorna här, såg en för en stund sedan, hunden sket här utanför lägenheten, vad tror du herren gör? jo han GÅR, hade jag varit ute så hade jag skällt, men nu vet jag hur en a  v alla ser ut, för man ska inte bråka med skatan, åå speciellt inte av den arga sorten:D sådär, nu fick jag de  sagt...

Igår gick skatan minsann å trilla igen, jag talla trillade ner på alla fyra igen, hur tusan lyckas man?
kan man bli klumpigare. har  svin ont i knäna ännu, åå händerna med, men svullnaden har minsann laggt sej litejag kanske borde skaffa brodda,r till skorna, åå en hjälm till huet, det hade minsann vatt värsta finfint...:D

Idag har jag en riktig slappedag, nu e  de minsann bara jag som e  vaken, mattias sover än, loppan har vatt uppe å busat med mej, så nu njuter man av lugnet här... fast ska nog gå å göra lite nytta minsann..
Ha de  fint gott folk..
Guttenbye
Skadan

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0