Tisdagen den 20 januari


Usch åå fy, nu sitter skataarför här å bölar igen, tårarna bara sprutar ur en ju.. då kanske man kan fråga sej varför, men har nyss kollat en film med mattias, usch va sorglig. satt på helspänn hela tiden, usch. skatan ska aldrig se något annat än komedi å romantik, punkt slut. för de  finns ett skäl till de, för efter sett såhär sorgliga filmer så blir man bara en funderare å rädd för allt. nej Usch!

Bröllopet i helgen var himla trevligt minsann.. även där satt jag å lipade i karpellet, men de  va så fint, jag e nog allt en känslosam människa egentligen, jag skyller på hormonerna:P
Festen därefter va oxå himla trevlig såklart, fast var heeeeelt slut kl 23 å ville hem å kramas med min bebis.
men fick så snällt vänta till kl 2.00 minsann.
väl hemma vaknade loppan minsann så då fick hon välling å jag kramades som tusan, å grät, för jag va så lycklig att se henne, va borta 11 timmar. USCH, det dröjer länge tills nästa gång.. men mamma hade minsann klarat det galant, duktig bebis jag har:P hon somna runt åtta å vakna två när vi kom. underbara barn:D

Men var himla trevligt att mor kom på besök minsann.. de blev bergvik, ikea å lets dance, de  roade vi oss med minsann:P

Imorgon bär de  nog av de  skåne, annars på torsdag, beror när vi tyar minsann..
Har visning på 4 lägenheter, så lite har vi åå stå i:D
Jobbet ringde jag med idag, å var välkommen åter:P
Det ska bli himla trevligt:P

Nej jag e  nog för deppig för detta minsann!
Jag återkommer när man e  på strålande humör igen:D
Guttenbye
Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0