Torsdagen den 15 Januari



Goderafton gott folk.

Dagen började med ett strålande leende, faktiskt både för mej å loppan kl 8.00.
Jag tänkte jag skulle gå till BVC å väga vid 9 så jag traskade vackert i väg. för hade för mej att de  va mellan 9-12. men så när jag stog där runt 9.25 va där inte en enda kotte, tragiskt men sant, men strax därefter kom en annan mor å barn, vilket var tur de, å himla trevliga va dom med..
Men väl där inne så vägde loppan hela 7476g (eller nåt) åå var 67,5 cm lång, hon börjar bli stor å stark damen:D
Därefetr blev de  å handla, sen hem så mattias kunde  baka bröd, ja NI läste rätt.. då va jag minsann riktigt sylten, de  vill jag lova:P
Strax efter tolv så gick vi mot Bvc  igen för å möta Linnea å alva, för då skulle de  bli promenix, va väl ute i ca två timmar i ca 6 minus om inte mer, snacka om bitande kyla, hyyyy.. mend e  va himla trevligt för va på tok förlängesedan vi träffades minsann..

Haha, sen till dagens händelse, jag hade ett himla givande samtal idag på telefon, ja ni förstår min ironi..
Jag fick nämligen erbjudande om visning på lägenhet så skulle ringa, så förklarar att jag rinbger angående visning på lägenhet, å börja fråga lite om den.
Då säger mannen efter ett tag, jasså, du ringer angående visning..
ehm ja jo så fråga ja om han hade tid nästa vecka att man fick komma å kolla.. "jo de  bestämmer du". ehm jaha okej, men kan du på torsdag?
ja de  går bra ihelgen,
jaja så dividera vi där..
sen fråga ja om lägenheten va fräsch?
jo d e e jag som bor där, de  ligger på bataljonsvägen.
Ehm okej. då svara jag men jag hör av mej till veckan..
Ja ni fattar de  va inte så givande med andra ord:S haha..
men som ja garva efteråt, för ni i skåne, ni vet nog vad jag vill komma med detta:P
Lägenheten ligger dock på gamlegården, som inte e nå höjdare..:P

 ikväll har de  vatt slappt, loppan har busat men va dundertrött vid sju så hon fick somna då åå sover ännu. underbara barn..:P blir en tidig morgon imorgon, men då kör jag upp mattias. för jag är HÅRD men RÄTTVIS:p

I morgon kommer mor:D

Nej nu kommer min man snart hem, å då ska jag få massage, tjohoo..
Guttenbye
Skatan

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har utmanat dej i min blogg ;)

2009-01-17 @ 14:37:20
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Huu ja längtar inte alls tills ni ska flytta :((

Ja ska ha delad vårdnad på dig :D

2009-01-17 @ 17:55:28
URL: http://lalalottiees.blogg.se/
Postat av: johanna

Hajhaj.

Allt väl??

Så det blir skåne nästa, du ger upp härliga värmland?? ;) hehe!



kram Johanna

2009-01-19 @ 15:03:41
URL: http://jejkej.blogg.se/
Postat av: Linnea

du har fått en utmärkelse i min blogg ;)

2009-01-20 @ 19:43:43
URL: http://linneasjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0