Fredagen den 9 Januari



Goderafton!

Iafton är skatan på riktigt bra humör, fråga mej inte varför för de  vet ja minsann inte, ELLER JO de vet jag nog:D
För jag har ju minsann världens underbaraste lilla familj, åååå vad jag älskar dom:D
ÅÅÅ, inte nog med de, vi har bestämt oss, vi har länge velat, men NU e de  bestämt, så förhoppningsvis i APRIL:D
LYCKLIGARE kan man inte vara, det skålar vi för;)

Usch ja, annars har dagen varit väldigt slapp, har ju varit bedårande väder ute, så ack vad man njutit, sen han vi kolla film när loppan socv minsann, d e var ju underbart:P men mkt mer har vi inte hunnit med, eller jo, de e  ju inte så roligt att byta kläder på lilla damen eller blöja. för de d uger ej att ligga på rygg. så de  tar sin lilla tid, ni förstår, de börjar med jag  lägger henne på rygg, direkt vänder hon sej, åå jag vänder tillbaka, å hon vänder igen å så fortsätter de  så, åå hon bara skrattar, UUUUså roligt, men då har vi åå göra, TOPPEN:p
Sen satt hon själv, hör ni, satt själv, min lilla bebis, jag hinner inte med snart, men en liten stund satt hon å lekte med en leksak, längtar tills hon sitter heltt stadigt, så man slipper vara orolig hon slår  i huet:P men ja har kuddar, funderar på en hjälm till henne, hade ju vatt läckert:P

Igår va jag minsann på stan ENSAM, elleh ja, med Lottie ifs, jag lämnade man å barn hemma å satte mej på bussen minsann..
Vi ska ju på bröllop nästa helg, åå måste ju ha kläder, men tror ni ja fann nån klänning, jo de  gjorde jag ju ifs men såg ut som en bumbibjörn, snyggt? nej skulle inte tro de, så köpte en koffta å ett långt lila band så får sy in en klänning här hemma, å sy på ett band helt enkelt, de  fixar jag (HAHA) det
får bli så helt enkelt, för jag tyar inte, det e sååå tråkigt att handla till sej själv, inte alls skoj...
jag var fast på veromoda vet ej hur mkt jag provade, mennde  va av åå på hela tiden,  de  va inte så skatan tog alla kläder på en gång, nej hon tog en sak provade, klädde på sej sina kläder för att gå å hitta nytt. men positivt va att de e  ju lite träning:P hahah.. men hur som helst så va de  himla roligt att träffa Lottie, det var så länge sedan, så de  va himla trevligt minsann..:D
Hittade en Jacka till loppan på rean, den va ju billig så va ju BARA tvungen att ha den, jag menar 99kr för en, de e  ju som hittat, men va de  nödvändigt? mend e e   en annan femma:;P
Lottie sa  nått smart igår, vi tjejer tänker bara på vad vi tjänar på saker, men inte på vad man sparar om man låter bli..
åå det stämmer verkligen, iaf på mej:P

Förresten har minsann dammat av den där förbaskade  maskinen, har ingen motivation alls, men bara åå bita i de  sura äpplet å trampa, sjukt tråkigt.. men 4 av 5 dar denna veckan e  väl flitigt:P jag menar ni skulle sätt va jag krängde jul å nyår, å alla andra dar för den delen, de  ska snart få ett slut.. hahah..

Nej nu tackar jag för mej å säger godnatt minsann:D
Nattinatt
/ Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0