Emilia 1 år


Eller ja, Emilia 1 år och 4 dagar, noga det där;P
I söndas blev lilla loppan hela ett år, vilket givetvis började dagen med sång och presenter för lilla damen.. inte för hon va så intressead av paketerna, men för sången blev hon gla för, alltid något.
Vi va i syrrans hus å firade dagen sen, hade blitt för trångt i vår kära trea:P
Jag hade minsann lagat kasslergratäng, och jag tror jag lyckades ganska bra för å va utan recept;) jag kan om jag vill helt enkelt:P
sen blev de en jättegod tårta från fantasi, himla tjusig:)
Så det blev en bra dag, trotts omständigheterna...



 


Begravningen va på fredagen den 10... det va utan tvekan en väldigt jobbig dag, rent känslomässigt. men den va också väldigt fin! ddet va sjukt mkt blommor väldigt mkt fina sådana.
Det skär i hjärtat att veta att du inte kommer tillbaka till oss, vi vill det så gärna mamma. men vi hoppas du med gillade begravningen, för vi är jätte nöjda. allt blev verkligen som vi tänkt oss..
Vi älskar och saknar dej här mamma!


Det r en tomhet som inga ord kan beskriva!


Sen är det väl så, är det inte det ena då e de  tusan det andra.
Jag har verkligen försökt få mina kära äggstockar undersökta hur länge som helst.  jag kan nog inte nämna nånstans jag inte ringt.  till slut fick jag en remiss till nästa vecka egentligen, å de va för två månadersedan jag fick den. åå dee  ganska lång tid..
så jag åkte till gynjouren  för 1,5 vecka. å fick i praktiskt taget en utskällning av tanten som skulle undersöka mej med ultraljud "hon menade på det inte va akut" om man då haft ont en längre tid. när hon väl undersökte mej så hade jag en cysta på ena äggstocken som va 6*6 cm vilket är stort. så då blev hon snäll. hon lovade å fixa en snabbare  tid.. såklart gjorde hon ju inte de.. men jag ringde å skällde återigen så då fva jag där igår å då hade den växt yterliggare 4cm på längden på 10 dagar så nu va den 10*6 cm. vilket är väldigt stort. Hajjja..väldigt kul. å de  gör så fruktansvärt ont. å han fattade inte varför jag väntat så länge`?! nej men de e  ju inte så lätt åå veta vart man ska gå när ingen vill ta emot en. Idioti, kallar jag det!
Så nu väntas de på en operation, vi kan ju gissa hur många gånger jag behöver ringa å skälla innnan den blir av;)


Annars , så går bara dgaarna, inte  för vi gör så mycket men vi försöker så gott de  går, och det är ju en väldans tur att vi har en så underbar dotter  som gör en så glad, då känns de  som de  finns en livsgnista. hon e  så fin;)
Hon har ju blitt så stor, hon bara går, å går å går. jätte duktig e  hon, så hon kryper i princip ingenting:D
Men sen de  där med balansen, så trillar hon på rumpan men då e  hon kvick å ställer sej å kutar iväg igen:D
Underbara barn:D

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så roligt med kalas!

2009-08-27 @ 15:41:21
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Stumpan nu får du uppdatera lite :)

2009-08-30 @ 16:21:06
URL: http://lalalottiees.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag håller med ovanstående, det är dags för lite uppdatering :D

2009-09-02 @ 21:13:50
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: Anna

haha vad fin tårta!=)

2009-11-07 @ 12:17:59
URL: http://lucygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0