Grattis mamma*


Grattis min älskade och saknade  mamma på din 53 års dag..
Ja ni inser ju själva  att de e på tok förtidigt att gå bort i den ålder, vi är såå ledsna allihopa och de  vet vi att du med är för att du inte fick mer  tid med oss här på jorden, men du är med oss i hjärtat å hjärnan hela tiden, det hoppas jag du känner..
 
Saknaden är så obeskrivlig, det finns inte ord, det e  så fruktansvärt hemskt. jobbigt, fruktansvärt. ja de  finns helt enkelt inte ord för de...
Men jag saknar  dej,  jag älskar dej, helt ärligt vet jlag inte hur jag ska klara av detta, min mamma, min bästa vän.. jag trodde vi skulle ha lång tid på oss å  hinna göra  saker, alla planer vi har e  nu ett minne blått..
vi är så ledsna.....
VARFÖR?
vI fick reda på va de va idag efter mkt strul igår så får det inte  gå till, de e jobbigt nog som de  är,
men de  va hjärtat, som vi trodde, de orkade inte mer, men de e konstigt hur allt kan förändras  så snabbt..
Jag går å vänaar på våra dagliga samtal, men du ringer aldrig, det känns lite som att hjärnan börjar  förstå men inte hjärtat, kan de  vara att du finns kvar inom mej, men de va dumt för självklart e de  så,
Din glädje, din energi, så himla snäll, omtänksam, du brydde dej verkligen om alla, du fanns där.
Det är inte lätt att vara stark i en denna situation, jag önskar inte ens min värsta fiende detta, smärtan, Usch!
Jag vill bara vara hos dej, jag orkar inte utan dej, men frågan e  hur länge man själv står ut..
Jag e så ledsen mammma.. men jag vet att du vill att vi ska vara  glada, jag vet du vill oss väl. och jag vet att du vet vad vi går igenom, för du genomled samma när du va ung...

Tack mamma för allt,  och hoppaas du haft en fin dag i himlen, med din släktingar å vänner. och givetvis att du vatt med oss...
Jag älskar dig, glöm aldrig det...

Och tack alla, för samtal, sms blommor osv. det värmer mkt att veta att folk finns....

det va som en präst predikade för nårra år sedan, "Det är bättre att säga, Jag vet inte vad jag ska säga än att inte säga nåt alls"

Tack alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på er..

Som sagt man vet inte riktigt vad man ska säga...

Men ta hand om varandra!

Många kramar Anna

2009-07-04 @ 10:20:45
Postat av: Josse

Det är verkligen fruktiansvärt! O jag vet att allt känns hopplöst. Men fortsätt att va stark! Ni alla kommer att klara detta även fast de inte känns som det nu. Tänker på er! <3

2009-07-05 @ 16:20:19
Postat av: Anonym

Det är så rörande att läsa, kan inte hålla tårarna inne. Jag tycker så fruktansvärt synd om er alla. Tänk va snabbt allt kan förändras, man vill fortfarande inte riktigt tro att det är sant! Vi finns här för er! STOR kram kusinen

2009-07-17 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0