Smärtan är obeskrivlig!


Det enda  jag vill är att få tillbaka min älskade, underbara, fina mamma!
Smärtan är obeskrivlig
saknaden är enorm,
så älskad, av oss alla,
det finaste som finns,
har lämnat ett hål,
ett hål i våra  hjärtat,
jag hoppas och ber,
att du tittar ner från ett moln,
och inser hur älskad du är,
så oväntat,
Varför, vad var  fel?
min älskade  underbara  fina mamma!


Jag älskar dej, så oändligt mkt mamma, jag hoppas du finns med oss alla,
du finns i mitt hjärta och mina tankar, jag kommer aldrig glömma dej, du kommer vara med mej jämt,
jag hoppas du känner saknaden, de e  så orättvist...
JAG ÄLSKAR DIG, vila ifrid!

Kommentarer
Postat av: Josse

jag beklagar verkligen Jessica! är så ledsen för er skull. Tänker på er.. Hin var en underbar människa..!! Hon lämnar efter sej ett stort hål..

2009-06-30 @ 20:48:02
Postat av: Anonym

Älskade Jessica! Skulle vilja ge dig en stor kram, bara hålla om dig! Detta är så orättvist så det inte går att beskrivas i ord! Älskar dig hjärtat! Puss

2009-07-01 @ 13:23:58
Postat av: Therese, Markus och Pontus

Beklagar verkligen sorgen, tänker på er...

2009-07-01 @ 19:46:29
Postat av: Emma

Jag beklagar verkligen. Kramar Emma & Kevin

2009-07-02 @ 23:30:43
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com
Postat av: brallan

Beklagar verkligen Jessica! tänker på er! kramar Malin och Tova

2009-07-02 @ 23:37:49
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0