BINGO


Goderafton!

Idag hade vi visnig på lägenheten, åå de  gick ju bra, för nu har vi satt den på 1  kr.
Men då ska vi ju komma till de  roliga å de e  ju såklart att dom ej kan flytta fråns juli, så ja, det va ju som hittat. eller inte, allt e  ju reelativt.. Ni förstår väl hur bra de  går för oss:P haha..

Dagen har bestått av BUS, städning å packning, här gäller det att inte ligga på latsidan, vi hade ju en övrlycklig dam kl fem i morse som t ville upp, dom vet vad dom vill de  liven:P

Har ju glömt att berätta att ifredes när jag diskade så skar jag mej på ett glas som tydligen hade gått sönder, de  va ja ju  inte  beredd på, så tar upp näven å de  bokstavligt talat sprutar ut blod, snacka om panik:P
mn idag, när jag skulle vika ihop en låda, vad  tror ni jag gör jo jag river såklart upp de  igen, å de  blödde. de   kanske ganska djupt ändå:P men ja, nångång läker de  väl:) 

Puhh. nu har de kmomit schema på jobbet, så börjar jobba den 8 april, det känns ju lite overkligt vill jag lova, men de blir säkert jätte bra. om två veckor bor vi inte här i ödemarken längre, de  känns faktiskt bra:)
Grums=Skumt.
På söndag bär det  av till sälen, då ska jag självklart åka i de  största backarna, Absolut ska jag inte  göra det, för då går de  gaaaaalet...

Nej nu ska jag slänga mej i badet tror jag bestämt..
Ha de  gutt..
Guttenbye
Skatan

Kommentarer
Postat av: - H *

- låter najs ju !

2009-03-24 @ 21:37:51
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag brukar inte be bloggare om hjälp, men det här är lite akut. Är det någon som har koll på några politiska frågor i Frankrike idag och som skulle kunna dela med sig av sin kunskap? Ska nämligen lämna in ett PM om det imorrn. Snälla, hjälp mig!

2009-03-24 @ 21:40:37
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0