Fredag kväll


Är de ju nu å här sitter jag åå deppar åå kollar på så ska det låta..
Mattias är i stan ikväll för han ska se nån förbaskad konsert, åå Emilia sover, såklart ska hon somna som tidigast dom kvällar man verkligen tycker hon kan underhålla en:P
Så ja, ikväll känner jag mej ensam, om inte sjukt ensam, jag e  lite sur med  vilket inte e direkt ovanligt.
För ikväll känner jag att JAG skulle vilja umgås med mina tjejkompisar å sjunga singstar å dricka vin å snacka skit.
Jag har en väldig lust för detta ikväll.. Men sitta å kolla så ska det låta med dom andra pensionärerna är ju inte fel det heller.. Olle är ju med med för den delen, han va jämt jultomte hos oss när vi va små, om de  skulle intressera er..

Emilia har blitt så otroligt härlig, hon visar verkligen när hon vill vara hos en, sträcker ut armarna å kniper sej fast i en när man ska sätta ner henne, behöver jag säga att de  gör svin ont?
Sen har hon börjat visa när hon vill pussas, då tar ho ntag i håret på mej, åå gapar dock ska hon ut med tungan men så pussar jag henne å då skiner hon som en sol, underbara barn. Hon är verkligen de bästa som hänt mej.

Sen om en månad då sitter jag inte här i denna lägenheten, behöver jag säga att jag längtar?
Vi ska antagligen upp till sälen om tre veckor, kan ju bli skoj, inte för att jag skulle ställa mej på ett par skidor för då hade man väl slått halvt ihjäl sej, åå inte har ni sett en valross åka skidor? nej jag menar väl de..

Nej nu kallar soffan så ska jag njuta till "Det var dom sista ljuva åren" mm eller hur..
Ha en trevlig kväll..
Guttenbye
Skatan

Kommentarer
Postat av: Linda Hofflander

Hej.

Va kul att olle brukade vara tomte:) Tittade också på den programet, känns konstigt att se han på tv som "kändis" när man träffat han så mycket som man gjorde när man va mindre. Hur är allt med dig? Va länge sedan ja såg dig i Åsum. Eller ni e kanske inte där så ofta? Linda

2009-03-12 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0