Goderafton!


Blev jag inte tjusig?;)
Ursäkta kvaliten Linnea, men tjusigare kan jag inte  bli va;)




                                              
                                         Självklart bjuder jag på detta;)

Idag är det exakt en vecka till Flytt, det närmar sej med storm steg, Härligt.
Här i denna lägenheten så är det Förkylt, Emilia e  minsann snorig å allmänt gnällig, å hade  hon fått som hon velat så hade hon bott i min mage, ifs så hade hon ju fått plats, men e  inte  så sugen på å va gravid nu, så självklart e  jag inte de  även om man skulle kunna tro de:P
Jag säger  bara stackars grannar, för blir kvinnan sur, då ser hon till att alla får veta de, det skär i öronen. Men de  går väl över:P
Så imorgon e  de planerat att åka till Sälen, men ja, vi får väl se  hur de  blir med den saken, e  ju inte  så roligt om hon e  sjuker...

Annars  har veckan gått fort minsann. Vi har  fått städa städa å städa:P för här har  vi haft visning till tusen, PUH. att man ska behöva sätta ut den för 1  kr för folk ska komma, halledar, å vilka människorde  vatt..
Den ena hinner bara innanför dörren å säger "Jag behöver inte  se den egentligen, jag vill bara ha en lägenhet" eller ja, han mummlade, men när man ringer hyresvärden så va han körd så han fick inte  den.:P
Sen va de ett äldre  par, Åh vilka fantastiska dörrar, upprepa de  gång på gång, vad svarar man, jamen visst eller?!
Sen ringer de en, Hej, är balkongen mot skogen? Nej, svarar mattias. nejnej då får de va. ehm?
Å nästa ringer å säger, kollar dom upp om man har skulder? vIsst gör man de, Då fick de  va för honom med.
Ja listan kan göras  lång, men ni förstår att de  inte  gått så bra  för oss.:P haha
Hyresvärden undrar vart vi får tag på allt skumt folk!? Jamen de e  väl ganska logiskt, Grums!?
Nåja, men sen kom det en räddaren i nöden i torsdes kväll. En super trevlig kille så han får den helt enkelt, om nu hyresvärden tillåter de.. Men han verkade vettig, han va nog inte  från Grums från början heller:P
Nåja...

Sen har  vi hunnit va på besök hos Linnea å Alva i veckan, Träffat Therese å Pontus, Å i går va de  snöstorm å jag å Loppan skulle te stan men hon ficxk stanna hemma med sin far, å jag fick ta bussen istället:P
Men de  va en trevlig dag med lottie på staden minsamn..
Idag åkte vi en sväng till bergvik, å handla en regnjacka, rosa dessutom, måste ha en när jag ska cykla te  jobbet(regnar ju en del i skåne:P) att de  blrv en rosa  va för den va billig:P haha men då syns jag;)
Igår å idag har jag shoppat en del. Usch, men skoj:P

Förresten min andra jobbevcka hade jag blitt schemalagd Måndag TILL söndag, har ni hört så chamerande:P
Men de   går ju icke;)

Emilia å hennes kusiner här uppe i Norr...Häftiga vi e  va;)Kramkalas

Här med tackar jag för mej...På återseende;)
Guttenbye
Skatan

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är min idol Jessica, lätt :D

2009-03-29 @ 13:34:53
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Så het du är, grrrrrrrraooww! Hahaha

2009-03-29 @ 15:07:39
URL: http://evigkarlek.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snyggt skatan lilla. Vill du gå ut så när en kväll när du kommer hem? Hahha ...Ja jag har en del att berätta för dig! Du får nog snart börja läsa min blogg...hahhaa ...Puss

2009-04-01 @ 05:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0