Tjillahopp!


Sådär ja, nu känner jag att det börjar bli dags för en uppdatering.
Våren trodde man ju va på väg men när man vaknar upp i ett vinterland då försvinner ju de lilla hopp man haft..
Men som tur är så titta ju solen fram nu så de  tinar ju kvickt undan, Våren är ju hjärtligt välkommen nu:)

Mor å Far anlände vid ett i fredes kväll, å stannade tills i går eftermiddag. Det var himla trevligt att få besök av dom såklart:) I går va vi ju på ikea å införskaffade lite nya pinaler till lägenheten, himla härligt, det  får bli in med de  nya åå ut med de  gamla..:P
Det blev ju självklart en promenix i de  underbara vårvädret som va i lördes:P

Annars så flytter dagarna på ganska bra, självklart  e  de  små drygt, för det enda vi går å väntar på är ju såklart att flytta, vilket känns väldigt långt iväg, och overkligt med för den delen..  men ack vad skönt när alla saker är på plats:P
ÅÅ snart ska man börja arbeta, å jag börja känna en viss ångest, men d e e väl fullkomligt normalt misstänker jag.
Men d e kommer säkert bli jätte bra..


Emilia har blitt så duktig på att sova,   Inatt  väckte vi inte henne vid halv elva som vi brukar för å ge välling, utan vi tänkte "vi testar å ser hur länge hon sover" 3.30 vaknade hon å ville ha sin vällingflaska, snacka om att va i chock, då hade hon sovit 7,5 timme. UNBERBARA BARN. Men jag är så tacksam för det blitt såhär för att innan fick man va vaken varannan timme om man hade tur. men nu sover hon som en klippa å vaknar 1-2 gånger på 12 timmar åå oftast ingen mat efter elva.  men det bästa av allt är att de e  i sin egen säng:)TACK säger jag:P
Hon har förresten börjat åla sej framåt för nårra veckor sedan, å kvickt går de, åå börjat lägga sej från sittande med för den delen.. de  går framåt, å stor e  hon:P

Nej nu ska jag fortsätta lite här hemma..
Guttenbye
Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0