Torsdagen den 5 Mars


Sådär ja, nu har skatan vaknat till liv igen, eller ja, vad man ska säga.
Jag e  Lat fruktansvärt lat, frågan är varför? ja hade man haft svar på de  så..

Igår fyllde min kära kusin petrrrrrra 20 år, så nu e  hon allt gammal, tiden går..
Idag fyller min andra kusin  sandra 22 år, dom e  syskon med för den delen. GrattisGrattis!

Vad har hänt sen sist?
Puuhh, de e  massor de, jag och emilia åkte till Göteborg där vi träffa mor, syrran, hennes kille men så kom även min broder, Himla trevligt va de.. Blev en del shoppat faktiskt.
Sen åkte vi med dom ner  till skåne, Emilia blev förkyld, hade feber och fick en tand, Rätt tidpunkt, nej de  skulle jag ej vilja säga, men vi överlevde, och nue   vi piggare än aldrig förr:P
men i skåne så träffa vi min stor syrra en del, obligatorisk promenix med petra, Lunch med sandra, fika på mors jobb, promenix med Alex och hennes Elliot., vi hann med en hel del helt enkelt. mattias kom ner å stanna två dar sen körde vi inom Ullared på vägen hem. fynda lite granna faktiskt.. I göteborg stanna vi och hälsa på mattias syrra som fått barn, tre veckor va han då.. ååå herregud, att dom vatt så små, helt galet och ocverkligt, man tycker ju emilia e liten nu, men Icke.. de va en trevlig semester i vilket fall..
Men helt ärligt när andra tanden skulle upp, va de ett rent helvete på ren svenska, men sen att de bara kan vända när de e uppe e ju kalas:P

Väl hemma i grums igen har de vatt lugnt, väldigt lugnt..
Igår va jag hemma hos Erika på Me and I klädparty, va himla roligt. och massa fina kläder i lite mer färgglada färger. de  gillar jag, dock gilla jag inte riktigt mönstret eller va man ska säga, men bestälde en tröja, kjol och leggings, men så kommer vi ju till de, att hon egentligen inte behöver mer kläder just nu, jaja. men de e  ju skoj om inget annat..
Idag har vi vatt på Vagga gungga gå, vilket va trvligt minsann:) skönt åå komma iväg lite:)

Haha förresten vi fick ju lägenheten "såld", så då blev vi ju glada tills vi ringde  hyresvärlden, å han kolla upp inkomst åå då, så där va de  noll i inkomst, hur surt va de  inte då... katastrpf vill jag säga.. Härligt de:P

Nej nu ska jag busa..
Ha de  fint.
Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0