Goderafton gott folk!


Se, de  stämmer ju som man säger, "det som göms i snö kommer upp i tö"  så även jag har vaknat till liv igen i de härliga vår vädret:)
Kände  de  va tid för lite uppdatering helt enkelt:)

Livet här nere knallar på somaldrig förr, vi kan väl säga som så, att flytta ner här va nog de  bästa vi skulle kunna göra som familj, jag är nöjd, emilia är nöjd och mattias, ja han är nog med nöjd, han klagar inte i vilketfall, å de  e ju positivt:)

Jag har ju återgått till jobbet igen, vilket kan kännas både bra å dåligt på nått sett.. de e  ju helt klart frustrerande att inte veta vad man vill göra, men så e de  väl heltenkelt, antingen kommmer man göra de, eller så gör man de  inte å får vara gla  för de  med:P allting löser sej:P
Det känns lite tragiskt att vara ifrån emilia på dagarna får jag ju säga, men inkomst måste man ju ha så de e   bara å bita ihop och jag vet ju hon har de  bra  med sin fader;)

Vi ha fått köpa ny barnvagn, för i en barnvagnsaffär å skulle kolla på en emmaljunga scooter, men så fråga jag honom vad som kunde  va fel på city crossen vi har, å han iprincip dödsförklarade den, vilket innebär att vi blev lurade när vi köpte den. surt när man köper en begagnad vagn för 3000 å va 1,5 år gammal, men ja.. så nu bestämde jag de  fick  va nog så beställde en emmaljunga nitro, ååå gud vad jag älskar den vagnen, helt underbar å köra å läcker e d en med, bild kommer snart:P

Emilia har blitt helvild här hemma, hon har börjat krypa, fast e  hon riktigt ivrig så ålar hon, men börjar bli sällsynt:P
Ställer sej upp mot allt, men så släpper hon taget men landar på baken, så blir hon rädd, GALEN panna..:P
Hon kan säga både mamma och pappa och dada..
och hennes 6 tand kom inatt.
Sen e  hon tusan mammig med, men bara när jag är med. då e de  mamma mamma mamma som gäller,  skulle jag förflytta mej en cm så stortjuter hon å drar mej i benet;)
Hon har  utvecklats enormt på en månad, det e  helt galet, men härligt:P

Idag har vi vatt å jagat de stackars ankorna i tivoliparken, emilia blir överlycklig å tjuter så de  skär i öronen, stackars ankor, men de va allt trevligt jag å mattias krängde glass, å emilia hon fick pappre hon, men lika glad va hon för de:P
Så hämta vi resekataloger med, för här ska de  resas i agusti eller september, vi får se. men efterlängtat e  de:D

Nej, nu ska jag kika färjan, sen ska jag somna i vår underbara soffa för mattias e  minsann å tränar ikväll:P
PÅ återseende;)
Guttenbye
Skatan

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Äntligen en uppdatering! Du måste uppdatera oftare så vi här uppe i "norrland",som du säger, får veta vad som händer med dig och er. Jag saknar massor! Men vi hörs väl snart igen :D Puuss!

2009-05-12 @ 20:45:40
URL: http://lalalottiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0